Henvisning til gynokolog idag

Jente1983

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Skal på sjekk i forhold til blødninger og magesmertene jeg hadde sønd/mandag. Når du har henvisning fra lege hos en privat gynokolog, må man betale eller ikke da? Evt egenandel?? Noen som vet? ☺

Jeg fikk henvisning fra lege da jeg hadde blødninger og jeg måtte betale en liten egenandel :)

Jeg betalte egenandel før jeg ble gravid, når jeg var der for å få bekreftet graviditeten (tok UL) betalte jeg bare for materiell. 58kr tror jeg det var..

Om du går i det offentlige og har henvisning så er det kun egenandel. Om det er privat klinikk så hjelper ikke henvisningen deg noe og du hadde i grunn ikke trengt de, på privat klinikker så kan du ta direkte kontakt med klinikken ;) Det er alltid litt dyrere på private klinikker enn det offentlige men ofte så har private klinikker også kortere ventetid enn det offentlige ;)

Jeg går privat, med henvisning:-) har ikke betalt ei krone når jeg har vært gravid;-)

Jeg betalte egenandel før jeg ble gravid, når jeg var der for å få bekreftet graviditeten (tok UL) betalte jeg bare for materiell. 58kr tror jeg det var..

Samme her :-)

Skal på sjekk i forhold til blødninger og magesmertene jeg hadde sønd/mandag. Når du har henvisning fra lege hos en privat gynokolog, må man betale eller ikke da? Evt egenandel?? Noen som vet? ☺
Titter fra november. Hvordan gikk det på ul?

Alt gikk fint. Fikk se et bankene hjerte ☺ ny kontroll 29mai ☺

Back
Topp