Henvisning til fysioterapi

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hvor i all verden skal ejg levere den? fikk den vel for over en mnd siden...

Du må finne en fysioterpeut som kan ta deg, og så leverer du den til han/henne så ordner de resten[:)]

Hvis du har fått henvisning til fysioterapeut skal du ta den med til den fysioterapeuten du går til.

Nikker bekreftende på det de andre sier ja!!! Det er diagnosen som står på den som avgjør om du skal betale egenandel eller ikke. Å være gravid gir i utgangspunktet ikke rett til fri behandling!

Har nå sendt forespørsel til et sånn fysioterapi senter...
Står bekkenløsning på arket...
Fikk det jo i uke 15, men alt ble så stress med jobbslutt, ferie osv...

Beklager, jeg må virke veldig dum [:-]

Syns ikkje du skal bekymre deg for å virke dum.[:)] Me har alle våre ting som me lurer på, som kan vere sjølvsagde for andre. Er det som er så fint her inne. Trur eg kunne spurt om kva som helst, uten å tenke på å bli flau eller føle meg dum De er topp jenter[:D]

Jeg ringte bare til et fysioterapisenter og sa at jeg trengte en terapaut som var flink med bekkenplager, han ga meg da et nr. til byens beste! [:D] Da fikk jeg time der, og hun lurte på hva det gjaldt, og om jeg hadde henvisning fra lege. Det hadde jeg å fikk beskjed om å ta med den [:)]

Jeg fikk beskjed fra min fysoterapaut at jeg fikk det gratis siden jeg var gravid...
Men det kan jo være forde plagene er kommet forde jeg er gravid..

ORIGINAL: BlessItBe

Har nå sendt forespørsel til et sånn fysioterapi senter...
Står bekkenløsning på arket...
Fikk det jo i uke 15, men alt ble så stress med jobbslutt, ferie osv...

Beklager, jeg må virke veldig dum [:-]

Du virker aldeles ikke dum! Eneste grunnen til at jeg vet hvordan det funker er at jeg var gjennom det i forrige svangerskap [:D]

Back
Topp