Henvisning tidlig ul

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som vet hva som skal til for å få det mtp usikker termin? :)

Jeg er vel egentlig ganske sikker, men ingen som har brydd seg om noe annet enn menstermin i de andre graviditetene.
Denne gangen vil det være 9-10 dager forskjell, men tror egentlig ikke legen min bryr seg så mye [emoji14]
 
Jeg har fått henvisning pga ustabil syklus. Hadde sist mens 11 mai. Men regner med jeg er 5 uker uansett, da jeg er ganske sikker på jeg fant eggløsning og ble gravid etter det.
Desverre vil det nok ta tid før jeg får time, for det er tydeligvis ferietid for dem nå....:/ så dersom det drøyer for mye bestiller jeg selv, koster 600kr her så er ikke så gale
 
Jeg har fått henvisning pga ustabil syklus. Hadde sist mens 11 mai. Men regner med jeg er 5 uker uansett, da jeg er ganske sikker på jeg fant eggløsning og ble gravid etter det.
Desverre vil det nok ta tid før jeg får time, for det er tydeligvis ferietid for dem nå....:/ så dersom det drøyer for mye bestiller jeg selv, koster 600kr her så er ikke så gale

Hvor holder du til i landet? Her har jeg betalt 900. Absolutt verdt det da, men det er jo ingen som bryr seg om den terminen som blir satt der [emoji14] hehe

Har hatt noe ustabil syklus her og etter fødsel i desember, men ikke snakk om mange dagene egentlig.
Skal til legen på mandag, så får se hva han sier da.
 
Rogaland :) er bare en plass jeg vet som tar 600, en annen jeg var hos tok 800/900 og dette var rett etter dårlige nyheter.. veeeldig kjedelige lenger å betale den gangen
 
Får ikke henvisning av legen ihvertfall, så ifølge han har jeg termin 5. April istedenfor 14. [emoji14]
Så da er det mulig det er for tidlig når jeg skal inn på oul, men da får jeg vel evnt en ny time.

Av erfaring så bryr de seg ikke om terminen som blir satt på privat ul.
Litt usikker på når jeg skal bestille til da.
 
Back
Topp