Henvisning sendt

Masse lykke til :))

Masse lykke til[emoji173]️ håper du får et kort opphold her[emoji5]

Må oppdatere oss på når det skjer ting! Sogner til unn selv og er henvist til fert.klinikken for utredning og sjekk, så spent på ventetider for å si det sånn!

Håper det jeg også. Tiden løper fra meg føler jeg. Snart 35 år[emoji32] lykke til dere og håper spira sitter før oss alle

Skjønner deg godt, men ikke stress så mye med alder. Jeg skulle gjerne fått til noe da jeg var yngre, men fikk nr 1 nå og er 40 og det går fint det å.

Jeg er fortsatt litt innom her til tross for at jeg har fått en. Vil så gjerne se hvordan det går med dere.

Klem

Skjønner deg godt, men ikke stress så mye med alder. Jeg skulle gjerne fått til noe da jeg var yngre, men fikk nr 1 nå og er 40 og det går fint det å.

Jeg er fortsatt litt innom her til tross for at jeg har fått en. Vil så gjerne se hvordan det går med dere.

Klem
Kjenner at stressnivået har sunket drastisk etter jeg va gå sykehuset og fikk sendt henvisning. Puster lettet ut og jeg og mannen har bare kosa oss og jeg har ikke leta etter el denne syklus og det var en lettelse må jeg si.

Må oppdatere oss på når det skjer ting! Sogner til unn selv og er henvist til fert.klinikken for utredning og sjekk, så spent på ventetider for å si det sånn!
Hei. Tar vel ei stund før man får noe tilbakemelding når henvisning er sendt? Er nå i dpo-land å surrer og er vel ca 7-10 dager til ikm og jeg kan ikke unngå å være litt på symtomjakt Kjekt at flere bruker unn så kan man dele erfaringer.

Kjenner at stressnivået har sunket drastisk etter jeg va gå sykehuset og fikk sendt henvisning. Puster lettet ut og jeg og mannen har bare kosa oss og jeg har ikke leta etter el denne syklus og det var en lettelse må jeg si.

Kos deg og lev litt:-) Det er kjempeviktig. Vi erfarte mange nedturer før vi fikk vår lille prins. Det er tøft både for deg of mannen din. Håper du ikke får en like tøff vei/ læringskurve som vi fikk. Unner ingen det, men det løste seg allikevel :-).

Kos deg og lev litt:-) Det er kjempeviktig. Vi erfarte mange nedturer før vi fikk vår lille prins. Det er tøft både for deg of mannen din. Håper du ikke får en like tøff vei/ læringskurve som vi fikk. Unner ingen det, men det løste seg allikevel :-).
Ja jeg har kosa meg i sommerferien. Tatt et glass vin (hadde TR på besøk så jeg gjorde det med god samvittighet). Har jo levd som om jeg skulle være gravid uten å være det så ble litt lei. Vi har jo prøvd ganske mange år så det er godt at det endelig skjer noe.

Velkommen i gjengen [emoji173] masse lykke til, blir spennende å følge deg når ting begynner å skje [emoji1]

Må bære dele noe rart. Da jeg var gravid (sa uke 7-8) i 2011 så hadde jeg en rar drøm rett etter jeg var blitt gravid før jeg viste om at jeg var det.
Jeg drømte jeg hadde på meg en stor genser og i genseren hadde jeg masse positive graviditetstester og så etter litt over ei uke fikk jeg positiv test.

Nå for 3 eller fire dager siden hadde jeg en drøm om at jeg satt med en konvolutt og inni den var det et rosa kort det det stod at det var ei jente.

Er det underbevisstheten som prøver å si at jeg er gravid igjen? Syns det er veldig rart og litt morsomt. Noen som har opplevd lignende?

Jeg fikk brev her om dagen, er henvist til kvinneklinikken på unn for å få hjelp, vet ikke hva de tenker fremover, time i november.
Hva som skjer vidre kommer nok helt ann på hva kikhullsoperasjonen jeg skal ha neste fredag viser. Jeg ville nesten gråte bare av å få brevet i posten, fordi jeg trodde de kom til å nekte å ta oss inn.

Hei :) Vi fikk først et møte på kvinneklinikken for samtale å gu/ul, så snakka vi litt om planen videre. Sa vi ville ha ivf å tok blodprøver samme dagen. Siden vi skal bruke isci så måtte vi vente 8 uker på en prøve før vi kunne begynne med første forsøk ;)
Dette var i februar, og første forsøket ble i juni :) Desverre bare to egg ut, og ingen inn. Skal ha lang protokoll nå, og venter bare på mensen :) lykke til,[emoji4] synes benedikte og trude var veldig trivelige, martha er flink, men typisk godt voksen lege [emoji23]

Hei :) Vi fikk først et møte på kvinneklinikken for samtale å gu/ul, så snakka vi litt om planen videre. Sa vi ville ha ivf å tok blodprøver samme dagen. Siden vi skal bruke isci så måtte vi vente 8 uker på en prøve før vi kunne begynne med første forsøk ;)
Dette var i februar, og første forsøket ble i juni :) Desverre bare to egg ut, og ingen inn. Skal ha lang protokoll nå, og venter bare på mensen :) lykke til,[emoji4] synes benedikte og trude var veldig trivelige, martha er flink, men typisk godt voksen lege [emoji23]
Oi, håper det går like fort for oss, det hadde vært fantastisk!

Lykke til.
Hvordan går det med deg?

Back
Topp