Linni_ønsker_liten
Flørter med forumet
Da kommer jeg inn her å hilser på dere. 2 august ble henvisning sendt for assistert befruktning i Tromsø. Skrekkblanda fryd og litt på om baby i fremtiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det jeg også. Tiden løper fra meg føler jeg. Snart 35 år[emoji32] lykke til dere og håper spira sitter før oss alle
Kjenner at stressnivået har sunket drastisk etter jeg va gå sykehuset og fikk sendt henvisning. Puster lettet ut og jeg og mannen har bare kosa oss og jeg har ikke leta etter el denne syklus og det var en lettelse må jeg si.Skjønner deg godt, men ikke stress så mye med alder. Jeg skulle gjerne fått til noe da jeg var yngre, men fikk nr 1 nå og er 40 og det går fint det å.
Jeg er fortsatt litt innom her til tross for at jeg har fått en. Vil så gjerne se hvordan det går med dere.
Klem
Hei. Tar vel ei stund før man får noe tilbakemelding når henvisning er sendt? Er nå i dpo-land å surrer og er vel ca 7-10 dager til ikm og jeg kan ikke unngå å være litt på symtomjakt Kjekt at flere bruker unn så kan man dele erfaringer.Må oppdatere oss på når det skjer ting! Sogner til unn selv og er henvist til fert.klinikken for utredning og sjekk, så spent på ventetider for å si det sånn!
Tusen takk[emoji4]Masse lykke til)
Håper virkelig det jeg også.Masse lykke til[emoji173]️ håper du får et kort opphold her[emoji5]
Kjenner at stressnivået har sunket drastisk etter jeg va gå sykehuset og fikk sendt henvisning. Puster lettet ut og jeg og mannen har bare kosa oss og jeg har ikke leta etter el denne syklus og det var en lettelse må jeg si.
Ja jeg har kosa meg i sommerferien. Tatt et glass vin (hadde TR på besøk så jeg gjorde det med god samvittighet). Har jo levd som om jeg skulle være gravid uten å være det så ble litt lei. Vi har jo prøvd ganske mange år så det er godt at det endelig skjer noe.Kos deg og lev littDet er kjempeviktig. Vi erfarte mange nedturer før vi fikk vår lille prins. Det er tøft både for deg of mannen din. Håper du ikke får en like tøff vei/ læringskurve som vi fikk. Unner ingen det, men det løste seg allikevel
.
Oi, håper det går like fort for oss, det hadde vært fantastisk!HeiVi fikk først et møte på kvinneklinikken for samtale å gu/ul, så snakka vi litt om planen videre. Sa vi ville ha ivf å tok blodprøver samme dagen. Siden vi skal bruke isci så måtte vi vente 8 uker på en prøve før vi kunne begynne med første forsøk
Dette var i februar, og første forsøket ble i juniDesverre bare to egg ut, og ingen inn. Skal ha lang protokoll nå, og venter bare på mensen
lykke til,[emoji4] synes benedikte og trude var veldig trivelige, martha er flink, men typisk godt voksen lege [emoji23]
Hei hei. Har enda ikke hørt noe fra sykehuset men hadde ikke venta det enda.Lykke til.
Hvordan går det med deg?