Henvisning fra lege

ORIGINAL: *bondekone*

spørs om det er deg eller barne. Barn opp til 12 år får dekt fysio, og enkelte steder for gravide dekt fysio ellers så må en betale egenandel opp til 1200kr etter da så betaler nav trygd

Det er til meg ja.. Jeg trodde ikke man skulle betale når man fikk henvisning fra lege jeg. Jeg har frikort også.. Men vet ikke om det hjelper?

Det er så forskjell fra sted til sted. Her måtte jeg betale 200kr hvis jeg ikke hadde gangvansker.

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: mammanina88

spørs om det er deg eller barne. Barn opp til 12 år får dekt fysio, og enkelte steder for gravide dekt fysio ellers så må en betale egenandel opp til 1200kr etter da så betaler nav trygd

Det er til meg ja.. Jeg trodde ikke man skulle betale når man fikk henvisning fra lege jeg. Jeg har frikort også.. Men vet ikke om det hjelper?

Det spørs litt hva du skal gå til fysi for. Jeg får det gratis fordi jeg har bekkenløsning med gangplager

For svimmelhet faktisk[8|] Jeg skjønner ikke heeelt hvorfor jeg skal til fysio for det men..

Det spørs litt hva du skal gå til fysi for. Jeg får det gratis fordi jeg har bekkenløsning med gangplager

For svimmelhet faktisk[8|] Jeg skjønner ikke heeelt hvorfor jeg skal til fysio for det men..

Hehe,kanskje det er noe som ligger å presser på en åre eller noe. Ikke vet jeg, men har aldri hørt om noen som må betale 1200 kr i egenandel,men det der kan du lett finne ut av[:)] Bare ring hvilken som helst fysioterapeut og hør med dem[:)]

Jeg sendte mail til en plass.. Førstegangsundersøkelsen kostet 520 kr.. Og deretter måtte jeg betale 260.. Jeg skrev at jeg hadde fått henvisning fra lege.. Spørs om jeg får forhøre meg litt med andre ja.. [:)]

For svimmelhet faktisk Jeg skjønner ikke heeelt hvorfor jeg skal til fysio for det men..

Hehe,kanskje det er noe som ligger å presser på en åre eller noe. Ikke vet jeg, men har aldri hørt om noen som må betale 1200 kr i egenandel,men det der kan du lett finne ut av[:)] Bare ring hvilken som helst fysioterapeut og hør med dem[:)]
en må betale opp til 1200kr før nav dekker hvis du skjønner hva jeg menner. Hvis timen koster 120kr stykk så må en ha 10 behandlinger før nav trygd dekker resten[:)] Det var ebskjeden jeg fikk nå,men her er det forsikringen som dekker gudsjelov

Man må det ja? Huff! Da har ikke jeg råd til å gå til fysio iallefall![&:] Har dårlig nok råd fra før av.. hehe[8D]

Jeg fikk det, og måtte betale 116 ,- for hver gang jeg var der.

Back
Topp