Henvis til kunstig befruktning!

dice

Andre møte med forumet
Var på sjukehuset i går,å fikk beskjed om at alt såg fint ut med
både meg å hos samboeren min.Men eg skal ta en operasjon,
slik de sprøyter inn blå væske for å se at egglederne mine er åpne.
Vi har også blitt henvist videre til Trondheim for kunstig befruktning,
må bare spørre om det er noen som har opplevd dette.Var det vondt
når de hentet ut eggene?Mannen trenger vel bare tømme seg med
vanlig metode?

Håper på noen svar da eg kjenner at eg gruer meg litt til akkurat dette =/

Vi har prøvd i akkurat 2 år,men håper forsatt på at vi skal klare det selv.

Hmmm,kjenner eg grur seg litt til dette =( Er ikke helt sikker på om eg er klar for kunstig befrukting,trudde det kom til å ta flere år for å komme seg på ei slik venteliste.Men nå står vi på lista,så håper vi klarer å få til noe selv i steden.

Det beste er jo selvsagt om det klaffer på vanlig måte!!! Når det ikke gjør det er assistert befruktning en stor hjelp for mange her inne, og jeg er kjempe takknemlig for at den  muligheten finnes! Det er en kjempe spennende prosess! Å hente ut egg syns jeg gikk veldig fint. Fikk jo litt bedøvelse. Hadde litt smerter innimellom, men jeg var mest opptatt av hvor mange egg de fikk ut. Takknemligheten over å få hjelp overskygger alt annet, og ønsker man dette sterkt nok, går man gjennom dette med glede! [:)] Var såååå spennende. Så er det en stor spenning rundt hvor mange av eggene som blir befruktet, før man forhåpentligvis får oppleve å ruge på en liten spire og drømme og håpe om at den skal klamre seg godt fast og at man kan få oppleve å få positiv graviditetstest!!! (Mannen må levere sædprøve den dagen eggene tas ut, slik at de kan befrukte eggene.)Jeg skal gjennom nytt forsøk i august og gleder meg VELDIG!!! [:)][:)][:)] Håper det klaffer for dere snart, med eller uten hjelp. Masse lykke til! [:)]

Back
Topp