Hentesettet

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Har satt supersvigermor på saken om å strikke hentesettet til lillemor , innser jo at vi er like på overgangen til september og med min termin 1 januar så tror jeg (føler på meg) at lille kommer i desember, ergo om 3 mnds tid . Ble nesten litt stressa :p

Anyways, her er d :

ImageUploadedByBV Forum1440673142.439030.jpg

Love it!! :)

Åh, nyyyydelig :D

Det var kjempefint!
Tror vi kommer til å bruke noe ganske enkelt jeg faktisk :oops: Husker jeg hadde flotte hentesett til både storebror og storesøster. Men de var enten for store eller for varme, så det ble noen fine "vanlige" klær istedenfor.

Det var kjempefint!
Tror vi kommer til å bruke noe ganske enkelt jeg faktisk :oops: Husker jeg hadde flotte hentesett til både storebror og storesøster. Men de var enten for store eller for varme, så det ble noen fine "vanlige" klær istedenfor.

Vi hadde april barn sist og derfor ble det strikkede hentesettet kun brukt ved henting. Denne gangen er det jo desember så tenker at jeg får brukt det mer i vogn eller når man skal ut på butikken osv - da er det godt med ullklær :)

Har satt supersvigermor på saken om å strikke hentesettet til lillemor , innser jo at vi er like på overgangen til september og med min termin 1 januar så tror jeg (føler på meg) at lille kommer i desember, ergo om 3 mnds tid . Ble nesten litt stressa :p

Anyways, her er d :

Vis vedlegget 132810

Love it!! :)
Nydelig?
Har du oppskrift du kan dele? :-)

Nydelig?
Har du oppskrift du kan dele? :-)

Jeg har desverre ikke det, svigermor mente hun skulle greie å strikke buksa på øyemål, og hun hadde visst til jakken :) (hun er ekspert, strikker å selger på messe osv :) )

Har strikket selv før lille var på vei:-)
Alle oppskrifter fra Myk Start-boka.
ImageUploadedByBV Forum1440943808.575122.jpg

Back
Topp