Hentesettet deres?!

Ventar på at svigermor skal bli ferdig og strikke det ;)

Har just kjøpt meg dette hente sette :D Blir sendt i morgen, gleder meg til å se jenta mi i det ^^

002.JPG

Dere som vil ha hjemmestrikket hentesett og som ikke har noen som kan strikke til nurket deres, vil jeg anbefale og sjekke denne sida på finn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=32393305

U
trolig mange fine, var vanskelig å bestemme seg for et.. Kommer til å bestille mer i fra de senere!
De strikker også fra 3-6mnd og 6-24mnd :D

Her har både mor og svigermor strikka, så eg veit jo ikkje ka eg skal velge for å ikkje skuffa noen... Eg har jo nesten lyst å bytte på veg heim sånn at begge kan bli brukt... :) Sambo er halvoppgitt, sannsynligvis fordi me har ca 3-4 km frå sjukehus til heim... :)

2013-08-11 21.20.49.pngHer e våres :-)
Ble strikka t sstoresøster så ho har brukt d.
. Så no gjenstår d å se om båndet bli blått eller rosa denna gangen :-)

Blei så inspirert så måtte opp på loftet å hente det ned :-)

Er det mulig å få se noen hentesett om dere har da? :)
Har så lyst på hentesett til snuppa, men å strikke får jeg bare ikke til.
Ønsker ***** kanskje noen overassker :p
ImageUploadedByBV Forum1376253934.070449.jpg

Dette skal frøkna ha på hjem om kanskje 2-3 uker

Blir sikkert litt stort men skal ha det

Her strikker mormor en nydelig hel dress med lue og sokker til også har vi fått et fint hjemmestrikket teppe med hjerter på av oldemor som skal med:). Vi er heldige og har flere strikkere i familien:). Til de som ikke har det har jeg sett flere lekre hentesett man kan få kjøpt på finn.no. Det er også mye fint på epla.no. I tillegg får man jo kjøpt mye lekker ferdig strikk på ulike butikker på nett feks: ugly childrens clothing, lille lam etc:).

Hentesettet til lille frøkna vår ♥

Venter spent på verdens vakreste lille prinsesse <3

Vedlegg

• 1377557971588.jpg
    1377557971588.jpg
    72,6 KB · Visninger: 71
Back
Topp