Hentesett

Så flinke dere er! Blir så misunnelig på alt det fine dere klarer å strikke :D skulle ønske jeg klarte det :shy:
 
Jeg strikket masse til mini da hu ble født men det ble ikke brukt.... jeg reiste hjem med henne i pysj inni bilstolposen på flyet :dance008 jeg tenker nestemann får en ny pysj :hilarious:
 
Farmor hadde strikket et nydelig hentesett til juni-21 ungen, men det var strålende sol og altfor varmt den perioden, så reiste hjem med tynn bomullsbody og tynn bukse. Vi fikk desverre aldri brukt hentesettet pga varmen.

Fikk flere strikkede pledd og de ble brukt mye.
 
Vi droppet hentesett sist å gikk for en behagelig pysj + bilstolpose på vei hjem.

Blir nok sikkert noe lignende nå.

Har aldri helt sett vitsen med det hentesett oppstyret. Men de som vil må jo gjerne gjøre det:)
 
Jeg er ikke noe glad i strikk, så hadde body, bukse og sokker med en rev på fra Lindex. Det er pakket ned i en boks som minne.
Var eneste gangen det egentlig passa henne også.
 
Farmor hadde strikket et nydelig hentesett til juni-21 ungen, men det var strålende sol og altfor varmt den perioden, så reiste hjem med tynn bomullsbody og tynn bukse. Vi fikk desverre aldri brukt hentesettet pga varmen.

Fikk flere strikkede pledd og de ble brukt mye.
Ja nettopp… har sett frem til å finne hentesett og spørre familie om å strikke, men ser for meg dette siden det blir sommer baby..
 
Ja nettopp… har sett frem til å finne hentesett og spørre familie om å strikke, men ser for meg dette siden det blir sommer baby..
Utrolig mange fine strikkede pledd da - vi fikk både i tynn ull og bomull og de alle ble brukt mye! Hele sommeren, og høsten.

Ellers kan du jo også se på rompert eller ‘sele-shorts’ hvis du ønsker noe strikket. Er jo mange fine mønster på det også. Hentesett kan vel også være rompert, sokker, og et pledd f.eks?
 
Back
Topp