Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint vesla haddeVis vedlegget 416668Vis vedlegget 416669
Hadde dette til vesla
Vis vedlegget 416670
Dette er inspo jeg har funnet hittil på Pinterest![]()
Såå enig! Jeg strikka det til guttungen, mye brukt og mye skryt fra eldre damer rundt forbiskal vertfall ha dette teppe! Sååå fint
Vis vedlegget 416676

Oi, lekkert! Det vil jeg strikkeskal vertfall ha dette teppe! Sååå fint
Vis vedlegget 416676

Nyyydelig teppeOi, lekkert! Det vil jeg strikke
Jeg strikket dette løvspretteppet til mini født juli 22 som enda er i bruk, så lille i magen må få et eget
Vis vedlegget 416683
Hadde et lignende til mellomste, her løvfallteppe trorjeg?
Samme herSå flinke dere er! Blir så misunnelig på alt det fine dere klarer å strikkeskulle ønske jeg klarte det
![]()
Ja nettopp… har sett frem til å finne hentesett og spørre familie om å strikke, men ser for meg dette siden det blir sommer baby..Farmor hadde strikket et nydelig hentesett til juni-21 ungen, men det var strålende sol og altfor varmt den perioden, så reiste hjem med tynn bomullsbody og tynn bukse. Vi fikk desverre aldri brukt hentesettet pga varmen.
Fikk flere strikkede pledd og de ble brukt mye.
Utrolig mange fine strikkede pledd da - vi fikk både i tynn ull og bomull og de alle ble brukt mye! Hele sommeren, og høsten.Ja nettopp… har sett frem til å finne hentesett og spørre familie om å strikke, men ser for meg dette siden det blir sommer baby..