Absolutt ikke noe man må ha. Vi hadde det sist gang, men endte opp med å ikke bruke det da det var litt for stort og klumpete. Barnet kom seg hjem i vanlige klær ogsåMå man ha hentesett eller er det mer at folk syns det er søtt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ikke noe man må ha. Vi hadde det sist gang, men endte opp med å ikke bruke det da det var litt for stort og klumpete. Barnet kom seg hjem i vanlige klær ogsåMå man ha hentesett eller er det mer at folk syns det er søtt?
På ingen måte noe man må ha. For mange handler det mest om tradisjonMå man ha hentesett eller er det mer at folk syns det er søtt?

Moren min strikker en ulldress, så mulig vi blir å benytte oss av den
men da av praktiske årsaker fordi det er januar og vi bor i Trøndelag
Vi har kun hentesett fordi svigermor hadde veldig lyst å strikke. Hun strikket jakken lang og så brettet vi opp ermene i starten. Da fikk vi brukt den lenge!Må man ha hentesett eller er det mer at folk syns det er søtt?
Hehe, nei, man må ikke det. For meg, jeg liker å strikke men skal ikke strikke så mye i minste størrelsen, det er ikke praktisk. Så da blir det bare hentesett som er liten og søttMå man ha hentesett eller er det mer at folk syns det er søtt?