Hei! Noen som vet om noen fine hentesett til baby? Helst med oppskrift. Tenkte å gi min mor garn når vi skal fortelle nyheten. Og da hadde det vært kjekt å ha noe spesifikt å ønske seg ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hehe storesøster her kom hjem da hun var 2800g, og jeg hadde gått for hentesett i strl 3mndr fordi jeg ville det skulle kunne bli brukt litt... Hun forsvant jo helt inni klærneVi venter tvillinger og lurer på om vi bør gå for noe med kortere bukse. Er redd de kommer til å svømme i langbukse. De kan jo være alt fra 2500g til 3500g når vi skal hjem. Mest sannsynlig ikke full størrelse.
Storebrødrene var rundt 4000g
Fikk brukt det godt over halvåret dog 
Jeg tror min første har brukt strømpebukse bare en eller to ganger. Har lest at strømpebukse ikke er det gunstigste når man skal bære i bæretøy så da gikk vi for bukse og sokker i stedet for..Kan noen forklare meg greia med "hentesett?" Jeg strikker jo masse selv, spesielt før de blir født! Men aldri helt forstått dette hentesett greia likevelMen så har mine to siste blitt født i midten av juni og i midten av august, så ull var ikke helt greia når vi har reist hjem fra sykehuset. Jeg er tilhenger av body og strømpebukse omtrent hele det første året. Behagelig for barnet og praktisk. Fint med en ulldress å ha utenpå når det begynner å bli kjøligere ute altså. Men virker som hentesett må være todelt osv. Har bestemt meg for å strikke mondaysuit fra petite knit når nestemann kommer. Men det er jo en heldress.
Vi venter tvillinger og lurer på om vi bør gå for noe med kortere bukse. Er redd de kommer til å svømme i langbukse. De kan jo være alt fra 2500g til 3500g når vi skal hjem. Mest sannsynlig ikke full størrelse.
Storebrødrene var rundt 4000g
Sniker.Vis vedlegget 386658Strikket garntopia yndestrikk til forrige og eeeelsket det. Ett nydelig hentesett! obs: ikke mitt bilde
Vurderer også dress <3Jeg strikker ikke, men mamma gjør jo det og jeg ønsker meg det her. Den lilla dressen syntes jeg er kjempe fin og ser veldig behagelig ut. Ikke akkurat det vanlige hentesette, men jeg liker det litt enkelt. Og den koseposen ser helt herlig ut![]()