Hentesett

En tråd i 'Juli 2021' startet av Solbæra, 5 Apr 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Solbæra Flørter med forumet

Hei
    Har dere planlagt hentesett til babyen?
    Hva skal dere gå for?
    Kom gjerne med bilder

2. Nor1 April 2013s sportye :) Juligull2021

Ikke planlagt ennå. Kan oppdatere når jeg har, men blir nok ikke før om en mnd eller to :). (Har et håp om å kunne gå fysisk i butikken).

3. Bolla93 Flørter med forumet Juligull2021

Moren min strikker for oss, jakken blir en gråfarge, lua (uten dusk), sokkene og romperen i en lysere grønnfarge :)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2
  4. Solbæra Flørter med forumet

Ååå så fint

5. Emmeli Gift med forumet Augustbarna 2021 Juligull2021

Jeg har ingen idé enda. Tenker jeg ikke går for tradisjonell med hjemmestrikk. Men romper, body og strømpebukse.
    Hva tenker du?

6. Lakris<3 Andre møte med forumet

Tenker det blir hvit body og bukse/romper med seler. Buksa er blå med et mønster som et litt jentete, så passer nok fint til hun eller han som kommer. Greit med litt kjønnsnøytralt når man ikke vet kjønn Dette brukte vi på storesøster også.

7. Juliii Forumet er livet Juligull2021

Vi kjøpte ett hentesett som jeg der og da syntes var søtt da det stod 2021 og ikke da kunne brukes mer enn for ja i år da :)
    Men så er jo jeg glad i å strikke og finner for ikke lenge siden ett hentesett som jeg dåner av og kunne tenke meg å strikke til den lille som skal brukes som hentesett :oops: Så nå vet jeg faktisk ikke hva jeg kommer til å gå for, blir det hentesettet vi først kjøpte eller blir det hjemmestrikkede som vi går for :rolleyes:

8. Mammamodus :) Glad i forumet Juligull2021

Mamma strikker hentesett til oss, som ho har gjort til de andre barna også :happy: her blir det et hentesett fra Millian og Milla. Kan legge ved bilde. Men vi har valgt bukse og lue i hvitt, og så jakke og sokker i rosa og blå (vet ikke kjønn). Litt for at det ikke skal blir så mye garn og så mye strikking for mamma også :joyful:

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Sprettball1 Flørter med forumet Juligull2021

Ei venninne strikker til meg, og vi skal ha dette: Screenshot_20210418-202534_Chrome.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Hoppetussa86 Flørter med forumet Juligull2021

Har strikka 4 rumpere med seler + boots i grønn- og blåtoner. (i litt ulike størrelser hehe...) Tenke å ha på det, body og en lett strikka jakke.. Har strikket teppe også i samme garnet:happy:

11. Spinnelill Forumet er livet JuniJubel2021 Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Da var hentesettet til bittelillebror klart :) har strikka til de andre to også, så var vel strengt tatt ikke nødvendig med et nytt denne gangen, men får satse på at noen andre kan arve litt babytøy etter oss, for er så koselig å strikke så smått :) 20210503_093532.jpg

12. koalababy Glad i forumet Marsboerne 20 18 Juligull2021

Kommer litt an på hvor varmt det blir.. Men tror det blir en søt kortarmet body+bukse+sokker+lue fra cubus, i bomull.. Også har jeg en "dress" om det skulle være kaldt.. Ellers blir det nok teppe i bomull over!

Del denne siden