Hentesett

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Tenker å strikke et hentesett etterhvert når jeg har sett på ul at vi faktisk får enda en baby.

jeg har kun hatt vinter baby så hva strikker dere i? Jeg tenkte litt på rumper med en jakke og strikke i 50/50 bomull og ull? Eller bør jeg kun ha ull. Bor i Stavanger så sommeren er litt uforsigbar. Hvis det blir planlagt ks (skal sjekke når jeg begynne på kontroller) tipper jeg baby kommer rundt 14-20 juni. (Termin 23 juni men de tar de en ukes før på planlagt ks) så er i sommer mnd. Tror ikke jeg får lenge før siden de to forrige holdt seg på plass sånn de skulle:)

hva strikker dere?
 
Jeg strikket Olavas sommer drakt og Rigmorskyse til niesen min som ble født Juni 2019 strikket i Drops cotton merino. Bor også i Stavanger
 

Vedlegg

  • CB1D4852-9007-42F2-992B-257B63F0F14B.jpeg
    CB1D4852-9007-42F2-992B-257B63F0F14B.jpeg
    18,1 KB · Visninger: 68
Jeg strikket Olavas sommer drakt og Rigmorskyse til niesen min som ble født Juni 2019 strikket i Drops cotton merino. Bor også i Stavanger

fin men jeg må velge kjønnsnøytral farge da jeg ikke vil vite kjønnet. Betyr ingenting har en av hver uansett så alt er velkomment her:)
 
Var helst garnet jeg ville anbefale. Er 50%bomull og 50% ull finnes i mange farger
 
Er litt usikker selv om jeg skal strikke i 100% ull/merinoull eller ett blandingsgarn som lille lerke/lerke eller KFO cotton merino :) Eller kanskje KFO pure silk, har noen nøster liggende av det også. Silke må jo være svalt og deilig?
 
Back
Topp