Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, vi bruker det om igjen til det blir for småttVi fikk et strikkesett jeg ønsket meg sist, og som han skulle få dra hjem i. Ikke noe eget hentesett som aldri skulle brukes igjen.
Lille var ikke så stor, så ved hjemreise var han 2280 tror jeg, og min mor hadde tatt høyde for et stort barn, og strikket i str 0-3 måneder.. Han druknet jo i alt. Da vi var vel hjemme strikket hun et nytt sett som han brukte i tre måneder![]()

Go’klompen i klompelompe er ganske fint daÅh, hvis dere finner noen veldig fine oppskrifter tar jeg gjerne imot tips!!!!
Vi hadde ikke hentesett sist, men tenker å strikke i str 3 mnd, så får det bare være litt stortMå jo være veldig vanskelig å gamble på størrelsen? Er det vanlig å ha pakket med seg flere hentesett i flere størrelser? evt et pent strikket og noe reserve i mindre/større?![]()
Våre har endt opp i altfor store klær, siden begge babyene våre har vært så små ved fødsel!Må jo være veldig vanskelig å gamble på størrelsen? Er det vanlig å ha pakket med seg flere hentesett i flere størrelser? evt et pent strikket og noe reserve i mindre/større?![]()

Veldig sant egentlig. Fornuften i meg sier at jeg ble strikke hvertfall 3 mnd så babyen har noe å vokse inn i, men vi får seJeg tror nok de fleste strikka hentesett blir for store, så jeg ville strikka i minste størrelse med mindre man har mistanke om å få en gigababy![]()