Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 286051 Jeg skjønner at dere i sør kanskje ikke ser nytten av ull/hjemmestrikket hentesett pga varmen, men her hvor jeg bor var det 5,3 grader 10.juni i fjor - så jeg skal altså ha ull til mini. <3
Var i Oslo i slutten av mai ifjor, hadde jeg født der hadde jeg nok ikke hatt ull på mini
Joda, jeg strikker også alltid i ull - men hadde ikke kledd på mini ull i 32 graderVi bor ikke er sted der er kaldt. Men da jeg fødte yngste i juli for snart 3 år siden var det 16 grader..så jeg strikker alltid i ull.
Joda, jeg strikker også alltid i ull - men hadde ikke kledd på mini ull i 32 grader
Var en sinnsyk varmebølge i Oslo ifjor sommer som varte leeenge. Jeg skrev jo lenger opp HVIS jeg hadde bodd der, noe jeg heldigvis ikke gjørDet har jeg omtrent aldri opplevd i Norge og ser ikke på det som en hindring.
Hvor er oppskriften på kyss fra?Tror dette blir hentesett. Hvis ikke jeg rekker å strikke noe jeg liker bedre i mellomtiden.
Vis vedlegget 291806
Hvor er oppskriften på kyss fra?