Hentesett

Det er bare og ha 2 alternativer tenker jeg,, vi bor i Norge 

Tenker å få til en strikket rumper i mernoull/bomull. Ha på bare bomull under :)

Jeg er ikke god på å strikke og ingen av bestemødrene strikker, så hentesett skal vi ikke ha. Hadde ikke det sist heller og følte ikke at det var noe savn. Blir jo bare vi som ser det uansett :)

Vis vedlegget 286051 Jeg skjønner at dere i sør kanskje ikke ser nytten av ull/hjemmestrikket hentesett pga varmen, men her hvor jeg bor var det 5,3 grader 10.juni i fjor - så jeg skal altså ha ull til mini. <3

Var i Oslo i slutten av mai ifjor, hadde jeg født der hadde jeg nok ikke hatt ull på mini :p

Vi bor ikke er sted der er kaldt. Men da jeg fødte yngste i juli for snart 3 år siden var det 16 grader..så jeg strikker alltid i ull.

Vi bor ikke er sted der er kaldt. Men da jeg fødte yngste i juli for snart 3 år siden var det 16 grader..så jeg strikker alltid i ull.
Joda, jeg strikker også alltid i ull - men hadde ikke kledd på mini ull i 32 grader :p

Joda, jeg strikker også alltid i ull - men hadde ikke kledd på mini ull i 32 grader :p

Det har jeg omtrent aldri opplevd i Norge og ser ikke på det som en hindring.

Det har jeg omtrent aldri opplevd i Norge og ser ikke på det som en hindring.
Var en sinnsyk varmebølge i Oslo ifjor sommer som varte leeenge. Jeg skrev jo lenger opp HVIS jeg hadde bodd der, noe jeg heldigvis ikke gjør:D

Hadde ikke strikka hentesett til sønnen min og skal ikke ha det denne gangen heller. Blir bare vanlige klær :)

Blir vel å eventuelt ta et av dei so storesøskena fikk :)

Endte opp med å kjøpe en supersøt velour dress av merket babidou fra en herlig barnebutikk i Bergen sentrum

Blir sikkert samme som storebror hadde, en fin, tynn strikkejakke og nøytrale klær under :)

Min mor har strikket romper, jakke, kyse og sokker i Lille Lerke, som er 50/50 ull/bomull. Det skal vi bruke til hentesett.

Holder selv på å strikke Ellens Hentesett fra Petit Knit, i Sandnes Duo som og er 50/50, men det strikker jeg i 1 - 3 mnd.
Snapchat-245279605.jpg

Back
Topp