Hentesett

Fugleskremsel

Forelsket i forumet
Junibarna 2019
Haha! Litt tidlig å tenke på dette egentlig, men! Hva tenker dere å kle mini i når dere skal hjem fra sykehuset?
Blir ofte litt varme disse strikkeklærene på sommeren kanskje?

Jeg er litt usikker på om jeg vil ha et eget "hentesett", eller om jeg skal bare kle henne i hvilke som helst klær.
Det er kanskje litt kjekt å pynte litt ekstra på en så stor dag<3

Her blir det noe nytt som jeg har kjøpt, etter som vi får masse klær..
blir nok ingen strikke klær her, uten om (vist jeg blir ferdig) ett teppe jeg tenkte og lage og begynne på :p Har Noen mnd på meg da :hilarious:

Tynn merino er ypperlig til strikkaklær :)

Kjøpt nytt sett til hvert barn, som jeg har hatt i minnerammer:joyful: har allerede kjøpt hentesett til nykomlingen:D tradisjon etter ord.UL:happy:
Strikker en del også. Men blir mest mot kaldere tider. Merino er forøvrig gull på sommerstid;)

Haha, kommer uansett ikke til å bli hjemmestrikket. Men har sett litt i forskjellige nettbutikker, og alle hentesett ene ser så varm ut

70F65220-9A9E-4216-8A3F-B885002C8521.jpeg Jeg skjønner at dere i sør kanskje ikke ser nytten av ull/hjemmestrikket hentesett pga varmen, men her hvor jeg bor var det 5,3 grader 10.juni i fjor - så jeg skal altså ha ull til mini. <3

Var i Oslo i slutten av mai ifjor, hadde jeg født der hadde jeg nok ikke hatt ull på mini :p

Vis vedlegget 286051 Jeg skjønner at dere i sør kanskje ikke ser nytten av ull/hjemmestrikket hentesett pga varmen, men her hvor jeg bor var det 5,3 grader 10.juni i fjor - så jeg skal altså ha ull til mini. <3

Var i Oslo i slutten av mai ifjor, hadde jeg født der hadde jeg nok ikke hatt ull på mini :p
Jepp, bor i Tromsø. Ikke veldig varme somrer her heller..

Er ikke det at jeg ikke vil ha hjemmestrikket er bare det at jeg ikke kan strikke.

Derfor lurte jeg på om det var noe man kunne kjøpe, som ikke ser ut som ungen skal til nordpolen på tur! Haha

Er ikke det at jeg ikke vil ha hjemmestrikket er bare det at jeg ikke kan strikke.

Derfor lurte jeg på om det var noe man kunne kjøpe, som ikke ser ut som ungen skal til nordpolen på tur! Haha

Er grupper på fb der man kan bestille strikkklær :) f. Eks kjøpe-selge strikkklær.

Har bestilt masse strikkklær fra erfarne strikkere både til meg selv og barna. Ser absolutt ikke noe teit med det? Kjenner jo ikke de som syr klærne mine heller :p

Her blir det hjemmefødsel, så skal ikke ha hentesett men første outfit :D
I fjor hadde vi vel omkring 20° i juni.. men har strikket en liten bukse i Merino ull også blir det kanskje en tynn ull body under den. Samt strikka sokker :)

Skulle gjerne delt bilde men bilde fra tlf er vist for stort til forumet

Her blir det hjemmefødsel, så skal ikke ha hentesett men første outfit :D
I fjor hadde vi vel omkring 20° i juni.. men har strikket en liten bukse i Merino ull også blir det kanskje en tynn ull body under den. Samt strikka sokker :)

Skulle gjerne delt bilde men bilde fra tlf er vist for stort til forumet
Ta bilde med snapchat, lagre, og legg inn slik. :)

Vis vedlegget 286051 Jeg skjønner at dere i sør kanskje ikke ser nytten av ull/hjemmestrikket hentesett pga varmen, men her hvor jeg bor var det 5,3 grader 10.juni i fjor - så jeg skal altså ha ull til mini. <3

Hvor fant du denne oversikten? :happy:
Edit: jeg fant.

Var ikke suuuupervarmt i juni 18 her heller.. Satser på hjemmestrikka hentesett i ull.FDFDB2AC-819E-4F21-9804-1AB9820495FF.png

Back
Topp