Hentesett

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Har noen begynt å strikke eller kjøpe inn/planlegge hentesett enda? Hvilket skal du ha, bilde? Tanker eller ideer?

Jeg heller mot dette denne gang, fra Dale garn : ImageUploadedByBV Forum1449334133.161399.jpg
ImageUploadedByBV Forum1449334147.628784.jpg

Jeg kan ikke strikke jeg:-/ og har heller ingen blivende besteforeldre som kan gjøre det, så dålig med et slikt sett her i huset:-( men ein kollega av meg strikker en slik da:-)

ImageUploadedByBV Forum1449334235.041664.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1449334176.432659.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1449334176.432659.jpg
    259 KB · Visninger: 54
Jeg vet ennå ikke hvilket det blir, men mamma skal strikke ett :) Må bare finne det rette! Håper på tips og inspirasjon her :)

Vi vet jo ikke om det er en pige eller dreng denne gang,så jeg har valgt å ikke strikke hentesett. Men har forelsket meg veldig i noe tøy fra Smallstuff,som kom i posten i går!;)
Ett sett til gutt og ett til jente! :)

Mamma skal strikke hentesett - slik hun har gjort til begge storebrødrene også! Må bare finne hvilke farge vi vil ha!

Svigermor skal strikke så må bare finne ut hvilken og farge. Hun har strikket teppe til oss :)

Mamma skal strikke høstløvdressen til lillegutt. Storesøster hadde en bitteliten mariusdress som hentesett :)

Det ser hvertfall helt nydelig ut! :) Overraska over at mamma ville strikke hentesett, for vet hun ikke er så glad i å strikke. Men hun hadde også sett seg ut det hentesettet på eget insj så da klager ikke jeg :D

så koselig da! :) svigermor er heldigvis veldig glad i å strikke, bra er det for jeg kan IKKE å strikke xp Holder meg til symaskin og hekling :)

Svigermor strikker til lillebror, jeg legger meg ikke borti hvilket sett det blir. Nydelig er det nok uansett og jeg er takknemlig for at hun vil strikke. :)

Min mamma skal strikke hentesett til lille... Hvitt med rosa og blått i... Hadde samme settet når hun reiste hjem med meg og den gangen var det ikke like vanlig å vite kjønn, dermed litt helgardering med både rosa og blått i :)

Selv strikker jeg et sett med noe hullmønster i, veldig likt det ovenfor, men kommer ikke til å ta med det på sykehuset da... :)

Back
Topp