Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker bare å ha vanlige klær fra H&Mbody, bukse, jakke og muligens lue.
Det er umulig å vite hvordan det norske sommerværet blir![]()
Hva er et "hentesett" for noe egentlig?
Jeg mangler jakkeBlir jo noe sånt her og, derfor jeg tenkte at noen hadde noen bilder av noe fint de har funnet![]()
Tenker storesøster og mannen får kjøpe det når vi vet om det blir gutt eller jente, altså etter fødselen![]()
Tenker storesøster og mannen får kjøpe det når vi vet om det blir gutt eller jente, altså etter fødselen![]()
Samme sliter jeg med, men desto mer stas for mannen når han får lov å få kontrollenDet var jo også en god ide
Den må jeg tenke litt på, liker å ha kontroll så må vurdere om jeg klarer å gi fra meg kontrollen, hehe![]()
Min er litt liten til å forstå, men din som er litt større hadde sikkert sett på det som en superviktig og gøy oppgaveDet var ikke en dum løsning, kanskje frøkna skal få jobben med å finne klær lillebror kan reise hjem i. Litt lettere å kjøpe det når man faktisk får ungen og vet om det er 20 eller 33 grader ute![]()
Min er litt liten til å forstå, men din som er litt større hadde sikkert sett på det som en superviktig og gøy oppgaveViktig å gjøre det gøy å få småsøsken
![]()