Hentesett

ms.carter

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Er det noen som har begynt å planlegge eller bestemt seg for hentesett? Kjøpt eller hjemmelaga? :)

Selv har jeg lyst på noe hjemmestrikka, men det er ikke lett å bestemme seg for hvilket :P
Tror vi må ha flere :P

Hjemmestrikket, mamma hadde veldig lyst til å lage det så hun strikker det. I hvitt

Hjemmelaget her også. Mamma fikk lov å velge hvilket, og bestemor strikker :)

Har hjemmestrikket fra første mann. Bytter bare ut blå sløyfer og knapper med noe litt mindre "gutt"

Hjemmelaget her også. Mamma fikk lov å velge hvilket, og bestemor strikker :)
Mamma strikker til lille for meg :) blir hvitt med rosa bånd på lue og sokkene, og rosa knapper på jakken ❤️

Skjedde en feile Hope, ikke meningen å kommentere din! ☺️

Moren min vil strikke. Jeg har lyst på med marius-mønster, men har ikke funnet oppskrift ennå. Mulig jeg må velge noe annet.

Håper mamma strikker et.. har lyst på et i grått siden vi ikke vet kjønn :)

Har hentesett fra jeg ble født. Brukt det på begge barna her. Skal bruke det igjen

Hentesettet som er på profilbildet mitt

Svigermor strikket et veldig fint hentesett til lillemann og det skal mer enn gjerne tas i bruk denne gangen også :)

Min mamma har strikket hentesett i hvitt med hjerter på. Hun begynte å lage det samme uka som hun fikk vite at jeg var gravid.

har fått et nydelig lite sett med bukse & genser + body i merino ull fra benetton av mamma de er veldig små i str ser det ut til, (er hvertfall mye mindre en de andre buksene i samme str fra andre merker) så har lyst til å bruke det som hente sett + er hjemme strikket jakke & lue som gudmoren til mannen har strikket til han.

Back
Topp