Hentesett :-)

Så skjønn! Jeg har ikke tenkt så mye på hentesett ennå, mn når jeg ser sånne bilder skulle jeg virkelig ønske at jeg kjente noen som kunne strikke :D den var virkelig fin ;)

ÅÅh nydelige alle sammen :D mammaen min driver strikker til gutten vår nå <3 så spent :D

Så masse fint :-) den øverste er fra instagram knitsandpieces, hvor det er så masse fint:-) min mor skal strikke den til lillegutt. Eg kan desverre ikke strikke selv!

Kanskje perlene er av praktisk funksjon? At du kan brette ned ved bleieskift.. Vet ikke men da er den isåfall grei løsning på syns jeg da:-)
Ja, det er jo mye mulig:) Tror jeg hadde valgt knapper istedet jeg da. Men smaken er jo som baken;) Har du funnet oppskrift på denne noe sted?

hvordan blir det egentlig med hentesett i juli? Kan jo risikere at det tropesommer(mest sannsynlig ikke) men at det uansett er ganske varmt? Vil ha hentesett men ikke noe som er ALT for varmt!

hvordan blir det egentlig med hentesett i juli? Kan jo risikere at det tropesommer(mest sannsynlig ikke) men at det uansett er ganske varmt? Vil ha hentesett men ikke noe som er ALT for varmt!

Derfor jeg har valgt jakke som kan tas av, og sparkebukse hvor du kan velge hva som skal være under :) ull regulerer godt på varmen, så det skal en del til å overopphete babyen. Blir det over 30 grader, så er det jo selvfølgelig en litt annen sak da.. Men sjansen for det er ikke kjempestor akkurat :)

Så små barn klarer ikke å regulerer varme så tidlig, så man skal ikke ha for lite klær på de heller.

Ja, det er jo mye mulig:) Tror jeg hadde valgt knapper istedet jeg da. Men smaken er jo som baken;) Har du funnet oppskrift på denne noe sted?

Min mor ble satt på saken og fant oppskrift via knitsandpieces på instagram:-)
Får se hva hun velger å gjøre ut av den:-)
Fin den som du valgte og da! :-)

Back
Topp