Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, den var nydelig Men jeg ville hatt den uten perlene
Ja, det er jo mye mulig Tror jeg hadde valgt knapper istedet jeg da. Men smaken er jo som baken Har du funnet oppskrift på denne noe sted?Kanskje perlene er av praktisk funksjon? At du kan brette ned ved bleieskift.. Vet ikke men da er den isåfall grei løsning på syns jeg da
hvordan blir det egentlig med hentesett i juli? Kan jo risikere at det tropesommer(mest sannsynlig ikke) men at det uansett er ganske varmt? Vil ha hentesett men ikke noe som er ALT for varmt!
Så små barn klarer ikke å regulerer varme så tidlig, så man skal ikke ha for lite klær på de heller.hvordan blir det egentlig med hentesett i juli? Kan jo risikere at det tropesommer(mest sannsynlig ikke) men at det uansett er ganske varmt? Vil ha hentesett men ikke noe som er ALT for varmt!
Jeg holder på med en lignende sjekk ut de nye heftene til dalegarn og Sandnesgarn, der har de noen varianter myeeee fint i dalegarn sitt "hentesett" hefte vertfallFant denne da jeg googlet litt i kveld, hvis jeg finner mønsteret så blir det nok denne. Men kanskje i lyseblå istedet
Vis vedlegget 106577
Ja, det er jo mye mulig Tror jeg hadde valgt knapper istedet jeg da. Men smaken er jo som baken Har du funnet oppskrift på denne noe sted?
Fant denne da jeg googlet litt i kveld, hvis jeg finner mønsteret så blir det nok denne. Men kanskje i lyseblå istedet
Vis vedlegget 106577