Hentesett

Svigermor Strikker ett hentesett, og jeg har sydd min kjoler samt Strikket mye forskjellig så vi får se.
Ikke helt bestemt meg enda- men alt er vasket og klart ihvertfall!

Sent from my iPhone using BV Forum

Mamma har strikket, aner ikke hvordan det ser ut, men kommer til å bruke det uansett :)
Og så har vi med et antrekk vi har fått i gave, vanlige, moderne klær

Ønsket meg blant annet vognteppe i mariusmønster, men det var ikke mye aktuelt! Jeg liker klærne litt stilrene i snittet og litt klassiske klær, hun liker klær med litt mer "utspjåkede" detaljer, feks farget striper/border som på en måte ligger utenpå strikket.

Ønsket meg blant annet vognteppe i mariusmønster, men det var ikke mye aktuelt! Jeg liker klærne litt stilrene i snittet og litt klassiske klær, hun liker klær med litt mer "utspjåkede" detaljer, feks farget striper/border som på en måte ligger utenpå strikket.
Da har vi ganske lik smak :) Her har jeg ønsket meg tre ting av kommende bestemor og oldemor; et enkelt ullteppe med flettemønster, et klassisk hentesett uten mye dill og en brun ulldress i mariusmønster. Ikke sikkert dem er helt enige men ingen protester heller :p

Her har svigermor strikka en mariusdress, men den er ikke kommet i hus enda :) Ellers bruker vi vanlige klær :)

Jeg har en svigerbestemor som sier at jeg må bare si fra hva jeg ønsker hun skal strikke, siden jeg strikker så mye selv så vil hun ikke "trenge seg på". Men jeg tror ikke akkurat at jeg kan ønske meg teppe i mariusmønster i farge a, b og c, eller akkurat den dressen, etc. Jeg tror heller det går i beskrivelsene "jakke", "bukse", "teppe", "sokker" eller lignende. Og da er jeg nok redd at våre smaker er en smule så forskjellige at jeg gidder ikke bestille noe, da får hun strikke det hun har lyst å gi oss :)

Ingen anelse. Styret med det så veldig sist, og det betydde egentlig ingenting. Så tar sikkert et av de fineste plaggene. Det kan jo være varmt den også, og vil ikke kle han i for mye.

Her har min bestemor strikket hentesett til lillemor som jeg får når hun besøker oss på sykehuset :D
Gleder meg til å se det, er sykt spent!!! :p

Skulle ønske en av bestemødrene strikket :( så her må enten jeg få fingen ut, spørs om jeg har tid og krefter til det, ellers så må vi ut å kjøpe noe...men det er jo så mye kjekkere med hjemmestrikket!

Strikket sett selv, men vet også at jeg får et fra min tante. Men ikke kommet i hus enda. Har pakket ned det jeg selv har strikket da.

Også strikket tre slike bodyer i ull/ullsilke. Skikkelig deilige. Skal et par av dem og så med.

Vedlegg

• 20140309_215435.jpeg
    20140309_215435.jpeg
    278,5 KB · Visninger: 17
  • 20140309_225258.jpeg
    20140309_225258.jpeg
    282,9 KB · Visninger: 15
Hverken i min eller samboers familie er det noen som strikker, så her har vi tenkt til å bruke noe vi har kjøpt! Har et sett fra lille lam, som kan brukes hvis det er kjølig! Ellers tenker jeg at det ikke er nødvendig å stresse med å ha et hentesett??:-p Disse små har jo mer enn nok klær vi kan ta av?:-) Hihi

Back
Topp