Maimamma14
Gleder meg masse!<3
Hvilke klær planlegger du å ha på babyen når du/dere drar fra sykehuset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svigermors håndlag Til og med sydd inn merkelapp med farmors gullklump på jakken
Vis vedlegget 56865
Kan ikke strikke annet enn rett og vrang rett fram selv, så alt hjemmelaga jeg har er fra svigermor og mamma jeg eier virkelig ikke evne til det rett og slett. Til tross for flerfoldige timer med prøving. Må nok bare innse at min kreativitet og skapeevne ligger i billedkunst og formgivning, ikke håndarbeide
Ååå, nydelig! har så lyst på hentesett til den lille prinsessa, men jeg kan ikke strikke!
Hentesett er nydelige! Men jeg driver og strikker et teppe i mykt hvitt blandingsgarn mellom ull og akryl som ikke loer som jeg skal tre enten rosa eller blått bånd gjennom. Da kan jeg bruke det i hele spedbarnstiden Da behøver du kun å strikke rette på pinne. Det er svært lett, og hvis du går inn hit http://www.garnstudio.com/lang/no/video.php så kan du se strikkevideoer og lære deg det
Ååå, tusen takk! Kanskje jeg endelig klarer å lære meg vrangstrikk..
Heldig!!!!mamma har strikket mange sett med klær, alt i fra sparkebukse,jakker,luer,sokker\tøffler,helseteppe\tepper så jeg har masse og velge mellom..har med i sykehus baggen,så kan jeg velge etter str.når lille har kommet ut
Heldig!!!!
Huff, det hørtes jo vanvittig kjedelig ut. En av dere må ha en rar smak for å ikke kunne enes om et hentesett til baby Det lille ekstra med hjemmestrikket synes jeg, syndbestemoren er så stri daHer blir det nok kjøpeklær. Har en bestemor som ville strikke eller få noen til å strikke, men vår smak kræsjet helt, og hun nekter å strikke noe hun synes er stygt. Har prøvd å si at det er hverken hun som skal ha det eller bruke det, men på det øret er hun visst helt døv med første så hadde hun body og bukse, og strikket jakke og lue fra min tante.