Hentesett

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Skal dere strikke til babyens hjemreise?
I så fall hvilket vil dere ha? :-D

Skal nok bare kjøpe litt fine klær, å ha på lille ved hjemreise vi, da jeg ikke har ferdigheter nok til å klare å strikke hentesett:(.. Har heller ingen strikkeglade i familien..

Når vi dro hjem med frøkna, hadde hun på en supersøt sparkebukse og body som passa til, angrer ikke på det:).. De klærne er fremme på rommet hennes fortsatt:)..

Litt usikker enda. Har en strikket genser + sokker i hvitt og blått som ble laget til meg engang i tiden..Mulig jeg tar på han dette ;) vet jo ikke om jeg får noe da, men stas blir det nok uansett :)

Her vil svigermor strikke hentesett. Er ikke så viktig for meg, så hun strikker det hun har lyst til. Ellers kunne jeg gjerne bare ha brukt vanlige klær.

Kan ikke strikke, hekle eller sy selv, men tenkte jeg skulle høre med bestemor om ho vil strikke.
Hvis ikke går det fint å kjøpe noen klær å bruke. Gjorde det sist.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har et hentesett fra storebror fra i fjor, alternativt mitt eget fra jeg var liten... Heller mot å bruke det siste og gi henne det, så har de hvert sitt :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har et hentesett fra storebror fra i fjor, alternativt mitt eget fra jeg var liten... Heller mot å bruke det siste og gi henne det, så har de hvert sitt :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Forresten min mor som har strikket begge, så det er koselig da. Selv har jeg ikke slike evner ;)

Tror jeg bare kjøper noe inn, strikka flere sist gang og det ble jo ilke brukt pga varmen som kom :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Kan ikke strikke, og hvis det ikke plutselig dukker opp noe hentesett fra noen bestemødre, så bruker jeg det snuppa hadde. Det var offwhite med rosa silkebånd tredd i lue og sokker, så det er bare å bytte ut båndene i så fall. Ble vel brukt to tre ganger til sammen, så slitt er det ihvertfall ikke :D

Den har jeg også! Fikk den til vesla :) ImageUploadedByBV Forum1387734638.328668.jpg

Har en minimini Mariusdress som jeg har kjøpt fra ei på strikkesiden på FB. Kan ikke strikke selv så betaler gledelig når andre gidder å ta seg bryet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har masse strikkakle etter tvillingene, så bruker vel av det :)

Jeg regner med at vi finner noe som vi har brukt på de to "store" her :)

Sist fikk jeg novemberbaby. Var ikke mye poeng i det fine hentesettet mitt da, når jeg skulle ha tjukk vinterdress og pledd på i tillegg... Vi hadde minus 15 grader den dagen :p Men jeg var veldig besatt på å ha det fineste av det fine ;)

Håper på å få av mamma siden hun har laget til alle søskenbarn å slikk. Ellers har jeg startet på å strikke en liten mariusgenser i lysebrun og hvit, men den er nok for stor helt i starten :) Tror ikke jeg har tid til å strikke hentesett selv siden jeg strikker vognpose, og det tar vertfall litt tid =)

Back
Topp