Hentesett

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
ImageUploadedByBV Forum1375815530.579071.jpg hentesettet er ferdig :D er kjempefornøyd! Snilleste svigerinnen :))

Super fint!!

Å, noe så nydelig :love7
Venter spent på hentesett, jeg også. Min mormor som strikker for meg. Fikk se jakken tidligere i sommer og jeg er sålangt kjempefornøyd. Gleder meg til å se det hele sammen :)

Så nydelig ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hentesettet ditt var kjempe fint!! :) Vet du hva det heter? hvor jeg kan finne oppskriften på det?

Nydelig! Er så fint med hjemmestrikket altså!
Har akkurat begynt å strikke på det frøkna i magen skal få, håper inderlig jeg rekker å få det ferdig i tide :P

Jeg strikker i str 44 fordi det alltid blir større enn det skal, buksen er str 0-2mnd (minste str). Pussig at et hentesett ikke har samme str på jakke, bukse og lue+sokker, menmen..

Vi får visst et hentesett av min mor, selv om jeg ikke er så veldig opptatt av hentesett generelt. Jeg tenker heller på det som et fint sett til lillegull :)
Moren til sambo strikker en kjole, og moren min skal hekle en kjole. Så har nok å velge mellom tydeligvis :)

Så fint!! :D

Ønsker meg også hentesett, men tror vi får kjøpe noen fine plagg i stedet. Mamma strikker masse til oss, men hun vil helst strikke klær som er litt større, så vi kan bruke de lengre, og det skjønner jeg jo godt :-)

Noen som har tips til hvor vi kan finne noen pene plagg å kjøpe? Har lyst på noen spesielle klær til hjemreisen selv om de ikke er hjemmelagd :-)

Så fint!! :D

Ønsker meg også hentesett, men tror vi får kjøpe noen fine plagg i stedet. Mamma strikker masse til oss, men hun vil helst strikke klær som er litt større, så vi kan bruke de lengre, og det skjønner jeg jo godt :-)

Noen som har tips til hvor vi kan finne noen pene plagg å kjøpe? Har lyst på noen spesielle klær til hjemreisen selv om de ikke er hjemmelagd :-)
Prøv å stikk innom norsk flid/husfliden kanskje? Synes å huske de hadde litt forskjellig pent ulltøy fra lille lam sist jeg var innom :)
http://lillelam.no/

Så fine de var begge to!! Skulle ønske noen ville strikke til oss (klarer ikke selv :P), men får kjøpe noe fint heller ;)

Nommin, så fiint!!

Back
Topp