Hentesett

Her blir det body og strømpebukse med en dress (kommer an på temperatur ute da). Blir å ta med bodyene i 48 etter storesøster så han har noe som passer når vi skal hjem :-P storesøster druknet i tøyet, så svigerinnen min kjøpte litt i 46 og 48 :-)

Om jeg får bekreftet at det er en jente, så har jeg veldig lyst til å sy en kjole. Evt få min mor til å strikke en i lett bomull. Kommer jo helt an på været ( forhåpentligvis ok varmt :))

Skal strikke hentesett selv denne gangen :) så må vel snart begynne :p men har to - tre sett det står i mellom... Vanskelig å velge!! :)

Har ikke kommet så langt i tankegangen ;) mn her var det ihvertfall mange gode ideer :) skal på shopping i løpet av uka, og kjøpe gave til hemmelig venn, og noe snadder til min lille babytass i magen ;) blir vel noe i hvitt/ grønt/ gult av noe slag ;) mulig kortermet Bodø, bomullsjakke og en myk bukse denne gangen, sist dro vi hjem fra sykehuset i -17 grader, så da hadde hun lilla ullfleecesett på seg <3

her e bestemora i full gang med og strikke kjole,jakke og bukse ,så får vi se ka vi kan bruke fra sykehuset

Hentesettet til minimannen i magen min :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1368546116224.jpg
    1368546116224.jpg
    62,7 KB · Visninger: 19
  • 1368546137049.jpg
    1368546137049.jpg
    64,7 KB · Visninger: 19
Back
Topp