Hentesett

mie84

Glad i forumet
Ja, nå har jeg kommet så langt at jeg tenker på hentesettet til den lille. Skal dere ha hjemmelagt eller kjøpe sett? Tenker dere som venter jenter å ha kjole eller buksesett? Hvis noen har bilder til inspirasjon så hadde det vært kjekkt! =)

ImageUploadedByBV Forum1368367943.081250.jpg
Det er mitt nurk for 2 hele år siden;) som mormor lagde. Vi visste ikke om det ble gutt eller jente da:)

Skal ha hjemmelaget sett til lillegutt :) Moren til en kompis av meg som skal strikke det.

Sent from my GT-I9100

Er usikker om vi skal ha kjøpt eller hjemmestrikket. Får ha med begge deler i bagen og se an været. Når frøkna mi ble født i august var det 20 grader å alt for varmt med strikkesettet.

Her er det settet jeg tenker å bruke som hentesett :) men kommer nok til å ha med litt forskjellig :)184492_10151637488155196_547659483_n.jpg

Her er det settet jeg tenker å bruke som hentesett :) men kommer nok til å ha med litt forskjellig :)Vis vedlegget 14737

Så flott! Liker veldig godt den mørke blå fargen på settet =) Har faktiskt sett noen marineblå kjoler som er helt nydelige, som jeg kunne tenkt å snopt inn til snuppa mi. Men er veldig usikker på hvordan det blir i forhold til været. Må jo selfølgelig hatt strømpebuse og langarma body under.

Svigerfar skal værtfall hekle jakken babyen skal ha på seg... Han heklet til alle sine barn, og vil fortsette med sine barnebarn :)

Så flott! Liker veldig godt den mørke blå fargen på settet =) Har faktiskt sett noen marineblå kjoler som er helt nydelige, som jeg kunne tenkt å snopt inn til snuppa mi. Men er veldig usikker på hvordan det blir i forhold til været. Må jo selfølgelig hatt strømpebuse og langarma body under.
Jeg syns marineblått er helt nydelig :) Både til jente og gutt!

Vurderer dette ImageUploadedByBV Forum1368371976.649768.jpg

Men tar nok med ett eller to forskjellige sett alt etter hvordan været kan være...

BV app

Så mange fine hentesett :) Jeg aner ikke hva som blir hentesett her enda, så følger med litt her jeg. Håper på å få noen ideer :p

Mamma har begynt å strikke noen sett! Bruker nok det visst det ikke blir alt for varmt i været!

Helledussen så skjønt sett og nydelig bebiss <3

Hvis jeg husker rett så er kjønn uavklart denne gangen også?

Ja vi vet ikke nå heller :D blir som ett kinderegg ;) men jeg har sagt klart i fra om det blir jente bør noen ha en fin liten kjole på lur hehe ;)

så mye fint her :=)

Svigermor har strukket x antall dresser, men jeg tror vi går for kjøpt. Tenkte å sende ut mannen og ungene, og la ungene velge hentesettet:)

Back
Topp