Så nydelig det var da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig det var da
Så fint det var!
Strikker du selv?Vi har heller ikke bestemt oss, men tenker det blir noe hjemmestrikk av noe slag. Har en strikka jakke som pappan hadde da han var baby som vi kommer til å bruke som del av hentesett. Det syns jeg er litt stas
Strikker du selv?
Det er jo skjerpe kos med ting som den jakka da!
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Det er jeg virkelig lei meg over å høre, beklager. "Jeg hadde store ambisjoner, fram til min egen mor måtte erklære meg håpløs med håndarbeid Jeg har skikkelig gravid hjerne, klarer ikke få inn noe ny info om dagen. Så blir nok kjøpt hentesett dessverre. Min mor har veldig lyst til å strikke, men har nylig funnet ut at hun har kreft, så hun har ikke mye overskudd til håndarbeid dessverre.
Jeg hadde store ambisjoner, fram til min egen mor måtte erklære meg håpløs med håndarbeid Jeg har skikkelig gravid hjerne, klarer ikke få inn noe ny info om dagen. Så blir nok kjøpt hentesett dessverre. Min mor har veldig lyst til å strikke, men har nylig funnet ut at hun har kreft, så hun har ikke mye overskudd til håndarbeid dessverre.
Så trist å høreJeg hadde store ambisjoner, fram til min egen mor måtte erklære meg håpløs med håndarbeid Jeg har skikkelig gravid hjerne, klarer ikke få inn noe ny info om dagen. Så blir nok kjøpt hentesett dessverre. Min mor har veldig lyst til å strikke, men har nylig funnet ut at hun har kreft, så hun har ikke mye overskudd til håndarbeid dessverre.
Synd at mamman din har blitt syk. Håper det går bra og at hun får fin oppfølging. Har vært gjennom samme med min mamma i fjor, de er veldig flinke nå, heldigvis. Men ikke noen god opplevelse likevel. Klem
Tusen takk alle sammen, så snille dere er <3
Gikk det bra med din mamma? Dette hørtes veldig alvorlig ut først, og jeg tok sorgene skikkelig på forskudd. Men nå høres de mer positive ut, så jeg prøver å tenke mer positivt om alt vi har nå i stedetfor å bare tenke negativt.
Fått nydelig hentesett fra den kommende mormor i dag...
Ja, det gikk bra. Hun var gjennom både operasjon, cellegift og stråling, så det ble et tøft halvår fram til behandlingen var ferdig i høst. Hun var nylig på kontroll, og da så alt fint ut. Takk og lov... Noen "små"plager pga behandlinga har hun enda, men det er det så veldig verdt. Ja, man må prøve å tenke positivt, selv om det slett ikke er noen hyggelig beskjed å få. Tøft å være pårørende også, jeg var ikke i storslaget da hun holdt på med det der altså...:-/ Men dette klarer hun og dere!! Heie på dere herfra!!
Fått nydelig hentesett fra den kommende mormor i dag...
Så godt å høre at det gikk bra med mamman din! Håper det ender på samme måte her Kjenner så uendelig mange som har mistet sine nærmeste pga kreft, så jeg klarte ikke annet enn å tenke negativt. Og da er det veldig deilig å høre historier der det har gått bra også