Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det stemmer det, du nevnte vel også en omslagsjakke du?Sette var kjempe søtt!
Og så kan du jo så om buksa vi skal til p strikke kan brukes som deler av et hente sett?
Jo jeg liker jo dette veldig mye, men det er noe med å ha et strikkesett.....awwwww....hentesett....
Syns ditt var kjempekoselig.
Selv håper jeg at noen jeg kjenner klare å strikke noe fint til meg. Holder på med noe greier selv, men er redd jeg har laga det litt stort..
Hvis ikkje blir alternativet at jeg må kjøpe noe (eller bare la han ligge naken i pleddet sitt )
Nei det er ikke lett.Jeg tenker på hentesett hele tiden om dagen, men klarer ikke bestemme meg for noe. Håper egentlig å finne noen som vil strikke eller hekle en jakke i bomull
Åååå det hørtes jo kjempe stas ut daVi har heller ikke bestemt oss, men tenker det blir noe hjemmestrikk av noe slag. Har en strikka jakke som pappan hadde da han var baby som vi kommer til å bruke som del av hentesett. Det syns jeg er litt stas
Åååå det hørtes jo kjempe stas ut da
Ja nå har jeg altså begynt å tenke på dette også.
Kan være greit å ha klart
Her har jeg valget mellom å strikke noe selv eller dette settet jeg kjøpte i London sammen med dette blå helseteppet
Vis vedlegget 11241
Noen som har gode tips til lettstrikkede hentesett?