Hentesett

Trin

Forumet er livet
Noen som vet om noen butikker som selger litt spesielle babyklær?
Har fått et "hentesett" av mamma, men det er i str 56, og jeg må innrømme at jeg håper det er litt stort... [;)] Forslag anyone?

Jeg så de nydeligste hentesettene på SiA i Nordby (Sverige).. SiA merket har en hel butikk der i underetg. og de har såå mye fint. For det meste har de jo lys og pyntegjenstander, men der har de en avdeling for baby og barnemøbler. nyyydelige ting foresten .. Men også noen ulike "newborn" sett med body og lue til.
:) Ellers har de jo så mye søtt i alle butikker så :)
Bestevenninna mi, fikk lille jenta si sist uke,-og lille nydelingen druknet nesten i str. 40 [:)] uvirkelig små klær[:)]så søte

kå e d slags sie????

Sambo har fått i oppgave å kjøpe hentesett, så jeg er virkelig spent! Men alle babybutikkene bugner av nydelige sett dah[;)] Lykke til!

Her er det også pappa'n til lilleknøtt som skal handle hentesett - mens jeg er på føden[;)][:D]

Det var hans oppgave forrige gang også, og han klarte det SUPERT[:D]
Se bare her:

Jøss!! Jeg er imponert!

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Her er det også pappa'n til lilleknøtt som skal handle hentesett - mens jeg er på føden[;)][:D]

Det var hans oppgave forrige gang også, og han klarte det SUPERT[:D]
Se bare her:

Åååååå det var nydelig, å for en nyyydelig deilig gutt du har[;)]

Mamma har strikket et kjempe fint hente sett til min lille prinsesse[:D] Jakke, sokker og lue. Body og bukse har hun kjøpt [:)]

ORIGINAL: Trine82

er det bare meg som ikke er såååå opptatt av det hentesettet?? Jeg tar bare et av de minste settene jeg har kjøpt jeg, alle klærne er jo så søte. [:)]

Neida!

Jeg har bare kjøpt to bodyer, ellers så blir det klærne etter H-T som blir brukt.
(Måtte jo kjøpe et par rosa ting tilfelle det ble jente og vi har nøytralt eller
guttete fra før...) Hentesett?? Skal man ha et eget sett bare til man reiser
hjem fra sykehuset??[:D]

Har hentesettet klart i str. 56 trur eg. Typen som valgte det ut [:)] E ganske sikker på at eg får ein giga unge, så trur nok 56 passer.

Back
Topp