Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var helt nydeligVis vedlegget 340220
Strikket av en venninne av mammagratis oppskrift.. hadde egentlig sett på et med mer detaljer, men syns dette var fint og enkelt
Elsker duskeluer
![]()
Der var det mange fine. Zara er en butikk jeg ikke har sett etter klær i. Helt glemt den butikken. Takk.Jeg tenker at du får mange forslag til strikkede så da kan jeg slå et slag for «vanlige». Jeg digger disse settene fra Zara!
Ante ikke at Zaea hadde så små klær. Takk!Jeg tenker at du får mange forslag til strikkede så da kan jeg slå et slag for «vanlige». Jeg digger disse settene fra Zara!
Hvor er oppskriften fra?Vis vedlegget 340220
Strikket av en venninne av mammagratis oppskrift.. hadde egentlig sett på et med mer detaljer, men syns dette var fint og enkelt
Elsker duskeluer
![]()
Vis vedlegget 340220
Elsker duskeluer
![]()
Valgte å bestille et av de settene du la ut (det hvite i bomull og silke) som et mulig hentesettJeg tenker at du får mange forslag til strikkede så da kan jeg slå et slag for «vanlige». Jeg digger disse settene fra Zara!
Har utrolig nok ingen strikkere i familien, så hjemmestrikket blir det dårlig med (med mindre noen skulle overraske), strikker ikke selv heller
De hadde jo såå mye annet fint på Zara også, man glemmer litt at de har barneklær 
Så fint! Tror jeg vil kjøpe det selvValgte å bestille et av de settene du la ut (det hvite i bomull og silke) som et mulig hentesettHar utrolig nok ingen strikkere i familien, så hjemmestrikket blir det dårlig med (med mindre noen skulle overraske), strikker ikke selv heller
De hadde jo såå mye annet fint på Zara også, man glemmer litt at de har barneklær
![]()
Jeg strikker litt, men er helt nybegynner! Ellers har jeg ingen jeg kan ønske meg ting fra, så blir mye fra butikk 
De har vært utsolgt i størrelse 56 som jeg kjøpte nå, sjekket tilfeldig nettsiden og da hadde de fått i 56 og 62 tror jeg. Så lønner seg nok å slå til når de har inne størrelsenSå fint! Tror jeg vil kjøpe det selvJeg strikker litt, men er helt nybegynner! Ellers har jeg ingen jeg kan ønske meg ting fra, så blir mye fra butikk
![]()
De hadde veldig mye fint, men mye som er litt upraktisk til nyfødte kanskje så blir nok mer handling der når han er litt større Åhh, det var nydeligNå har vi fått hentesettet som mamma har strikket.Herreverden så søtt! Gleder meg sånn til å se lille i dette.
![]()

jeg venter fortsatt på vårt i spenning