Hentesett til junibarna❤

Ja, ikke sant. Jeg er heller ikke fan av så tynne pinner, men til en liten en går det greit.

Det er alt for mye fint en kan strikke! :D

Prøvelapper er for pyser! :happy::playful:

Opp til seks måneder kan jeg kanskje tåle tynne pinner, og ei større lue liksom. Vrangbord på pinne 3 på voksengenser er grusomt. Foretrekker 3,5 som tynneste. Vurderer en mariusgenser i tynt garn til baby type seks måneder, men lurer på om det er å tøye strikken litt for langt.
Frøkna mi elsker at jeg strikker til henne, og bestiller stadig noe nytt, og blar i bøkene mine. Det er gøy!

Altså, prøvelapper tar for mye tid!! Jeg har strikket en eneste prøvelapp, det var til babyteppe, og jeg lurte på hvilke pinner, og hvilket av to garntyper som ble mykest. :)

Farmora har strikka hentesett til oss.
Litt vell lite blått for min del så jeg har bestilt et annet med MYE mere blått fra ei venninne av Mor som også strikker. Tar på det jeg synes er best dagen vi reiser hjem fra sykehuset. Kommer til, og bruke dem begge med tiden. Men jeg ble litt snurt over valget til Svigermor. Hvitt dominerer, og den svake blåfargen på bukse/jakke ser grå ut i real life :( Fikk det akurat i posten ;) Og jeg kjente jeg ble skuffa.

Glad jeg fikk se noe i en forsmak, og fikk sagt at hun måtte ta mye mere blått på lue, strømper, og blått på knappene i alle fall...

Hun var jo så opptatt av, og få vite hva vi skulle få, for og strikke ut i fra kjønn.
Hadde jeg ikke fått sagt at hun skulle ta i bruk mye mere blått kunne det like greit våre til ei jente :( Grrr at jeg ikke kan strikke/hekle selv.
Vis vedlegget 249625

Vis vedlegget 249626

Åååh, det der var helt nydelig! Vet du hva oppskriften heter?

Forøvrig enig med den oppi her som tipser om blå body inni og blått helseteppe - det blir helt perfekt! :-)

Jeg kan ikke strikke så verdens beste lillesøster skal strikke hentesett til min frøken. Gråt litt sa hun spurte om hun fikk lov♡♡

Det blir i hvitt og gammelrosa-ish. Gleeeder meg til å ha det på♡
Åååå:Heartpink så skjønt!

Svigermor strikker hentesett. Jeg sendte bilder av tre jeg likte, også valgte hun. Rett etterpå kom det imidlertidig ut en hefte med hentesett som jeg falt enda mer for :( Men men;)

Har strikket en romper, jakke og lue i en dus lilla farge :) skal strikke sokker også men har ikke funnet noen jeg har lyst å strikke enda!

Farmora har strikka hentesett til oss.
Litt vell lite blått for min del så jeg har bestilt et annet med MYE mere blått fra ei venninne av Mor som også strikker. Tar på det jeg synes er best dagen vi reiser hjem fra sykehuset. Kommer til, og bruke dem begge med tiden. Men jeg ble litt snurt over valget til Svigermor. Hvitt dominerer, og den svake blåfargen på bukse/jakke ser grå ut i real life :( Fikk det akurat i posten ;) Og jeg kjente jeg ble skuffa.

Glad jeg fikk se noe i en forsmak, og fikk sagt at hun måtte ta mye mere blått på lue, strømper, og blått på knappene i alle fall...

Hun var jo så opptatt av, og få vite hva vi skulle få, for og strikke ut i fra kjønn.
Hadde jeg ikke fått sagt at hun skulle ta i bruk mye mere blått kunne det like greit våre til ei jente :( Grrr at jeg ikke kan strikke/hekle selv.
Vis vedlegget 249625

Vis vedlegget 249626
Jeg syntes det var super nydelig [emoji7] Det skulle jeg gjerne hatt til lillemann [emoji1]

Back
Topp