Hentesett til jente

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som vet om noen skikkelig fine??? Jeg går meg bort i jungelen ;)

Jeg lurer på det samme

52b0444de8a87c063857359b77bbf3ca

Detta i rosa :-D
Finnes på mole.no :-D

Mamman min holder på strikke ett helt nydelig hvitt hentesett til oss ♡ med lue og tøfler som hører til :D Kan spørre om hun kan sende meg bilde ;) (det er nøytralt da så kan brukes til begge kjønn)

Noen som tilfeldigvis vet hvor man kan finne oppskrifter til å strikke? Eller er man nødt å kjøpe sånne bøker med oppskrifter? :)

Noen som tilfeldigvis vet hvor man kan finne oppskrifter til å strikke? Eller er man nødt å kjøpe sånne bøker med oppskrifter? :)

På garnstudio.no ligger det over 6000 oppskrifter:-) Mye fint der, både strikking og hekling. Helt gratis! Ellers så har garnbutikkene sånne hefter med noen oppskrifter, disse koster rundt 60-70 kroner - og da må man ofte kjøpe med garn i tillegg.. Jeg elsker bøker, men det er fordi jeg strikker MYE:-) Bruker oppskriftene flere ganger..

ImageUploadedByBV Forum1439326991.372319.jpg
Endte opp med dette :)

Hvis du forhører deg litt rundt om så er det helt sikkert noen som vil strikke til deg! Det er jo litt av en ære å få lov til det :) Ei venninne av mamma strikket til oss sist ;)

ImageUploadedByBV Forum1439891121.588493.jpg
Blir visst dette her i lys gammelrosa :) mamma har begynt å strikke <3 hun bestemte selvsagt mønster og farge :) gleder meg masse <3

Tror jeg har funnet et som jeg liker nå :)
Så var det farge da..
Rødt eller mintgrønt? :)

Tror jeg har funnet et som jeg liker nå :)
Så var det farge da..
Rødt eller mintgrønt? :)

Jeg synes ofte at rødt kan bli litt hardt til bittesmå babyer så ville ha satset på en dus mintgrønn farge hvis det er de to alternativene

Back
Topp