Hentesett til babyen :) *Inspirert*

Vis vedlegget 186936
Dette holder ei venninne på å strikke <3
Dette er så nydelig ❤️ Vi hadde det som hentesett til kommende storebror ❤️ Og jeg bare elsker det ❤️ Denne gangen holder min mor på med nytt sett til lillebror, jeg har ingen aning om hva hun har valgt, så nå gleder jeg meg veldig til å se hva det blir ;) Det var hun som valgte sist gang også forresten, uten at jeg visste hva hun valgte ;) Tror nok vi har litt lik smak jeg og min mor ;)

Hvor tjukke klær trenger man egentlig i september tenker nå jeg. Og ungen skal jo rett fra sykehuset, inn i bilen og inn i huset??? Har ikke helt skjønt alt oppstyr med hentesettet... Vil ikke at han skal svette ihjel heller i tjukke ullklær :)

Hvor tjukke klær trenger man egentlig i september tenker nå jeg. Og ungen skal jo rett fra sykehuset, inn i bilen og inn i huset??? Har ikke helt skjønt alt oppstyr med hentesettet... Vil ikke at han skal svette ihjel heller i tjukke ullklær :)

Hentesettet her er ikke tjukt, har generelt få tjukke klær, også om vinteren - liker flere lag tynt heller. Body, strømpebukse og så en seleshorts og jakke i tynn ull vil funke fint i slutten av sept tror jeg. Vi brukte tynn ull hele første året på eldste, funka fint i varmen og. Hentesett finnes jo i mange forskjellige materialer og tykkelser. Og de fleste bruker det til mer enn henting, de lages ofte i strl 0-3 mnd. Eget sett KUN for turen hjem fra sykehuset er jeg enig i at blir rart :)

Back
Topp