Henta gratispakken

Twilight

Forumet er livet
var i apoteket idag og fikk henta denne gratis pakken og den inneholdt:

6 bleier til 3-6kg
6bleier til 2-5kg
1 smokk
1 tann/bite leke
1 shower gel
1 baby stellekrem
1 bok
og 1 dvd
og noe info. ting

Det begynner å bli bra nå...

er det noe annet gratis[:D][:D][:D] hehe det var litt kult og hente så masse ting og ikke betale ett eneste krone for det...
takk pampers og apotekene[:D][:D][:D]

fikk du så mye...det fikk ikke jeg...

rart de ikke legger det samme i pakkene...

var det ikke det samma i den pakken du henta???
hmm så rart det var da[&:]

henta dn pakken for ca en måned siden og pakka inneholdt akkurat de samme tingene som du har nevnt her..koselig å få gratis ting til snuppene våre[:D][:D][:D]vet faktisk ikke om noe annet gratis greier enn g`o boken,pampers,libero..hmm kommer ikke på flere[:D]

ORIGINAL: selmaa

6 bleier til 3-6kg
6bleier til 2-5kg
1 smokk
1 tann/bite leke
1 shower gel
1 baby stellekrem
1 bok
og 1 dvd
og noe info. ting

er det noe annet gratis[:D][:D][:D] hehe det var litt kult og hente så masse ting og ikke betale ett eneste krone for det...

jeg fikk alt bortsett fra den boka og dvd..

ORIGINAL: cazy

jeg fikk alt bortsett fra den boka og dvd..

den samme dvdèn fikk jeg fra pampers pakken å, så nå har jeg to

da har jeg den sikkert...så da gjør det ingenting...[:D]

Henter dere pakken på samme apotek da? det er 4 apotek som lever pakken, kan det være grunn til at pakkene er ulike?

Tror ikke det er noe "standard" over disse pakkene. Ei venninne hentet sin for 6 uker siden (ca) og hun fikk med bind b.la. Det var det ikke i min.. 

På hvilket apotek ønsker du å hente Apotekets Babypakke?:     Alliance Apotek  Apotek1     Ditt Apotek    Vitusapotek

På hvilket apotek hentet dere pakken?

Vitus hentet jeg min... 

jeg hentet min i apotek 1

Skal prøve å hente min på apoteke1, så får vi se om det er det samme[:D]

det er sikkert forskjellig fra apotek til apotek..

[;)]
ORIGINAL: E.R.A.

Skal prøve å hente min på apoteke1, så får vi se om det er det samme[:D]

Vi får se da[:D]

det kan hende det er litt forskjellig fra måned til måned å... kanskje pakken noen av oss har fått har kommet inn til apoteket en annen mnd o.l...

ikke vet jeg.. alle apotekene sponser jo det samma så det er litt rart at foskjellige apoteker har forskjellige innhold

henta den på vitus ap...tror ikke at det er forskjell fra måned til måned siden jeg og fikk det samme som deg selma selv om du hentet den nylig...jeg hentet dn for en måned siden..[&:]innholdet bør ve da være lik i grunnen litt sjipt for de som får lite...men men...

ORIGINAL: SiBeL

henta den på vitus ap...tror ikke at det er forskjell fra måned til måned siden jeg og fikk det samme som deg selma selv om du hentet den nylig...jeg hentet dn for en måned siden..[&:]innholdet bør ve da være lik i grunnen litt sjipt for de som får lite...men men...

vet ikke hvorfor jeg, finner liksom ikke noe logisk forklaring til det... du har jo henta din fra en annen apotek og fikk det samma.. jaja det får da bli sånn[:)][:)]
er fornøyd med det jeg fikk jeg[;)]

6 bleier til 3-6kg
6bleier til 2-5kg
1 smokk
1 tann/bite leke
1 shower gel
1 baby stellekrem
1 bok
og 1 dvd
og noe info. ting

va å henta min i dag, å fikk det samme som dæ pluss tannkrem, vann på sprayflaske å bind...
va masse i den syns æ [:)]

Back
Topp