Henta den første gratispakken :)

Ville ha ventet til de nye kom på lager ja! Ene gavekortet vi fikk (har bare hentet èn pakke) gikk ut i desember 2013, hehe. Men det gjorde ingenting, det var mye annet fint. Flaske, smokk, kremer osv. :)
 
Noen som ikke har planer om å bestille noen gratis pakker? Ser at de fleste skriver de kan kontakte deg pr tlf og at samtykket overskrider reservasjonsretten på tlf salg... Og at alle opplysninger blir lagret indatabasen for dette bruk. Jeg kommer ikke til å bestille noen gratis pakker p.g.a dette... Fordrar ikke tlf salg hehe
 
Noen som ikke har planer om å bestille noen gratis pakker? Ser at de fleste skriver de kan kontakte deg pr tlf og at samtykket overskrider reservasjonsretten på tlf salg... Og at alle opplysninger blir lagret indatabasen for dette bruk. Jeg kommer ikke til å bestille noen gratis pakker p.g.a dette... Fordrar ikke tlf salg hehe
Forrige gang ble jeg kun oppringt av Foreldre & Barn, tror ikke de andre har noen interesse av å ringe folk :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Nei men du blir registrert i database for tlf salg av produsenter og deres partnere står det :) tar ikke sjansen hehe
 
Nei men du blir registrert i database for tlf salg av produsenter og deres partnere står det :) tar ikke sjansen hehe

Jeg tenkte på det før jeg registrerte meg. Men nå har jeg vert registrert i flere måneder, og ikke fått en eneste oppringning :) (typisk at jeg får det nå når jeg skriver dette, haha...)
 
Ka e det man oppgir ved henting av libero sin poakke ?? medlemsnummeret?? finner ikke ut av det
 
Ka e det man oppgir ved henting av libero sin poakke ?? medlemsnummeret?? finner ikke ut av det
Sist gang (2012) sendte de oss en hentelapp i posten en liten tid før termin, kanskje samme nå?
 
Jeg fikk bestilt mine i går, hadde gått helt i glemmeboka. Blir å vente med vitus sin da de lager ny nå om dagen, men tror jeg henter apotek1 sin i morgen; )
 
Hentet apotek1 sin i går, den var like bra som forrige gang! Blad, to flasker, bind, sokker/rabattkode og en del prøver :) spesielt fornøyd med flasker, de koster jo litt! Håper vitus sin nye blir bedre også ;)
 
Hentet apotek1 sin i går, den var like bra som forrige gang! Blad, to flasker, bind, sokker/rabattkode og en del prøver :) spesielt fornøyd med flasker, de koster jo litt! Håper vitus sin nye blir bedre også ;)
2 flasker? Fikk kun 1 avent flaske jeg ;)
 
Noen som har fått hentelapp til libero sin pakke? Venter spent på den jeg....:p
 
Husker ikke om det var Vitus eller Apotek 1, der fikk jeg et valg om hvor jeg skulle hente pakken da jeg meldte meg opp. Så verdt å sjekke opp, for det kan jo vær at en har et annet apotek i nærheten som en kan hente pakken hos som ikke er så langt vekke ;)
 
Da har jeg endelig fått bestilt de fleste gratispakkene også, gleder meg til å få de i hus;)..
Eneste jeg sleit med var libero, så får prøve igjen i morgen.. Jeg er medlem i liberoklubben fra før, men fikk aldri babypakken derfra sist.. Prøvde å registrere mannen nå, men sida hang seg opp hver gang jeg prøvde å registrere:/..
 
Back
Topp