Henta den første gratispakken :)

Wow!! Den var fin :) Jeg har kun hentet libero, den var helt ok ;)

Så gøy :) Sjekker de termin eller kan man hente før tre mnd før?

Libero sin hentes på Kiwi :)

Får man ikke lapp i posten angående den fra kiwi? eller kan man bare gå?

Skal bestille mine når vi har fått kommet oss i orden på den nye plassen. Så ut som om det var mye fint i den pakken :) Vitus sin var også bra, husker jeg fra sist gang ;)

Fødte sist i juli12, da var det ingen pakker å hente på noen av de stedene ;)

Tnx :) synes å huske fra sist at jeg hentet en pakke på lindex eller kappal? Men husker ikke hvilken

Fødte i 2010 sist, mener jeg hentet ei pakke på Lindex da (eller var det Kapphal? Ble usikker nå. Men tror det var Lindex. 80/20)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror man hentet libero pakken på lindex før. Husker jeg også henta en der sist :)
Man får en "hentelapp" tidligst 2 mnd før termin leste jeg på libero.no nå.

Hentet pakke fra Apotek1 idag (pampers?) Hun på apoteket så på koden, men den ble ikke "registrert" noen plass.
Må si jeg ble superfornøyd med pakken!! :) Gleder meg til å hente flere.

Skal hente fra Apotek1 snart jeg også :) Vi har ikke vitus apotek i nærheten, så får ikke henta derifra :/

Tnx :) synes å huske fra sist at jeg hentet en pakke på lindex eller kappal? Men husker ikke hvilken

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg henta libero sin på lindex i 2011, men nå er det visst hos kiwi :-)

Flere som sliter med å få tak i den fra vitus apotek? De har den ikke noen steder i nærheten:(

Det står at de får inn nye pakker på vitus i februar og før det kan de flere steder være tomme så kanskje best å bare vente til februar når det kommer påfyll :)

Det står at de får inn nye pakker på vitus i februar og før det kan de flere steder være tomme så kanskje best å bare vente til februar når det kommer påfyll :)
dessuten er nok de nye pakkene mer spennende ;)

Back
Topp