Henrik Thodesen..

talata

Forumet er livet
Er han homofil? Diskusjon me gubben her [8D] Homofil elller ikke, han er fin å se på i hvertfall [:)]

og det er?

ORIGINAL: talata

Er han homofil? Diskusjon me gubben her [8D] Homofil elller ikke, han er fin å se på i hvertfall [:)]

Han er i hvert fall ganske feminin, skulle være helt etter din smak det!? [8D][:D]

Jeg har tenkt at han er homofil, men vet ikke - har aldri hørt eller lest noe om det.

ORIGINAL: IdaK

Han er i hvert fall ganske feminin, skulle være helt etter din smak det!? [8D][:D]

Jeg har tenkt at han er homofil, men vet ikke - har aldri hørt eller lest noe om det.

Det tenkte jeg ikke på engang[:D]

Henrik Thodesen er digg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Han er eksen til hun Sigrid Tusvik(?), tror hun var stuntreporter på rikets røst- komidama fra tv2, så tipper han er hetero[;)]

ORIGINAL: Domenica

Han er eksen til hun Sigrid Tusvik(?), tror hun var stuntreporter på rikets røst- komidama fra tv2, så tipper han er hetero[;)]

Faen, da taper jeg den diskusjonen [X(]

så han avbilda i seoghør eller herognå med ei dame...sååå...hehehe[:D][;)]

Han er nok ikke homofil. Vært på hyttetur med han en gang (vi har felles venner) og han kan være veldig MANN til tider [8D] 
Men jeg vet at han har litt støv på hjernen når det gjelder leiligheten sin. Han liker å ha orden og at det er ryddig og rent [:)]

Jeg syns han har sjarm og et utrolig fint blikk [;)]

JO, HAN ER HOMO[;)] Han er veldig åpen om det!

Og nam, han er digg!!

ORIGINAL: Bare Kari

Han ser jo ut som om han er 14.. Ikke min smak. Også har han sånn tett-i-nesa-navn[8D]

Så du syns ikke menn er fine hvis de har ett "teit" navn?

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Henrik Thodesen er digg[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Enig!

Og Tøsa: Hvorfor i alle dager har du bilde av MEG som ikon?

ORIGINAL: *Frøken Dings*

ORIGINAL: smash

Og nam, han er digg!!

Han er sammen med en dame [:)]

Stemmer det at det er Sigrid Bonde Tusvik?

ORIGINAL: smash

Og nam, han er digg!!

kan ikke være veldig åpen om det, for han har dame.....

ORIGINAL: Mustasch Astrid

quote:

hallo??
Er jeg den eneste som ikke vet hvem vi snakker om??

jeg klarer bare se på han som Alexander Rybak, etter han har immitert han mange ganger...
Så klarer ikke ta han som seg selv...

Back
Topp