baby070707
Glad i forumet
Hvordan går det med sovinga? Jeg leste at dere har begynt med medisin? hva slags? og fungerer det fortsatt? hvordan går legginga? Send gjerne en pm hvis du ikke vil ta det her [;)] [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: henriette22!
det er flytende,og er bare beroligende..
de bruker det faktisk som astma medisiner!!
inatt har hun også sovet godt![:D]
ORIGINAL: mammanteFreddy
hvor stor dose får hun av den?? freddy fikk 1- 2.5 ml
ORIGINAL: baby070707
Hva var virkningen på Freddy da? Trodde egentlig ikke de ga det til barn under 2 år, men de ser kanskje an situasjonen litt. Tanken har streifa meg på å prøve her også, pga jeg tror han kan ha fått det som vane å våkne så ofte. Men foreløpig har jeg slått det fra meg.
---
Deilig å sove litt igjen da henriette! Men kjedelig at legginga fortsatt er stevsom, selvom den går bedre. I natt sov plutselig Jakob bra også! Det ble endel gråt igår pga han ble vugga i søvn i helga fordi vi var på et ukjent sted (for han) og han ikke ville legge seg. Og da ville han fortsatt vugges når vi kom hjem, og det orker vi jo ikke mere. Da var han nok litt ekstra sliten når han sovna, så han våkna kun én gang mellom kl.20 og 07 [:D] Men inatt er vi sikkert tilbake til det gamle, han slår til med en natt i ny og ne, men aldri to netter på rad, så det er ikke til å bli helt klok på [;)]
ORIGINAL: elina_
Det er så godt å høre at hun sover godt, det trengte dere[:)] Merker du noe forskjell på henne på dagtid nå etter at hun sover bedre på natta? Er hun mer aktiv og i ennå bedre humør? Eller ingen forskjell?[:)]
ORIGINAL: Caprice
så fint at de bedrer seg..
tenker på deg og dere vettu[:)]