Henriette1986

Nyttårslykke

Gift med forumet
Så forferdelig trist å høre at du har en kreftsyk mor...[:(]

Kan jeg spørre hvilken type kreft det er, og om hun kommer til å bli bra?

Sender deg mange mange klemmeogkoseholdefast-klemmer [:)]

Uff nei!
Det har ikke jeg fått med meg!

For en mann! Sorry at jeg sier det! Men jeg vet "akkurat" hvordan du har det. Har en svigerfar som er på samme nivå, drikker hele dagen og bare kjefter og smeller når han kommer hjem.
Og dagen vi var på Ul, ringte han bare for å klage på hvor vanskelig han hadde det, ikke ett spørsmål om kjønn eller hvordan det hadde gått. Det er jo selvfølgelig synd på de, på en måte, men det finnes no grenser.

Moren din er veldig heldig som har en så god datter som deg, og jeg er sikker på at hun setter veldig pris på alt du gjør for henne [:D]

off!! for ei trist historie, men det er bra hun har et barnebarn å se fremm til [;)] Kreft er en forferdelig sykdom og jeg ønsker dere ALL LYKKE i fremtiden med både Mamman din å Bebien som er på veg [:)] 

Klem fra meg!!

åh Henriette, dette var en sterk historie!!! [:o]

Kreft er noe helvetes faenskap, jeg skjønner ikke hvorfor de ikke finner opp en ORDETLIG kur for det!!

En ting er iallefall sikkert, mammaen din er heldig som har en datter som deg, og jeg tror du er heldig som har en mamma som henne også! Jeg tror det skjer noe spesielt med et mor og datter forhold hvis den ene blir syk, jeg tror aldri forholdet blir det samme igjen. Altså, på den positive måten, jeg tror man knytter et bånd som ingen kan bryte!

Jeg skal be og håpe for at mammaen din blir frisk! Hun kommer nok til å bli en fantastisk bestemor for lille Rikke, og det må være så deilig at hun får oppleve det og har noe å se frem til. Jeg tror ikke hun har det lett, kreft er harde saker!

Du er en sterk jente Henriette, og han faren din kan du hilse fra meg å si at han kan reise til en VISS plass!! [:@][:@] Fytti for en fyr!!!

Stoooor klem til deg [:)]

Høres ut som om både du og din mor har godt av det underet og den lykken en liten baby er [:)]. For det første, moren din høres ut som en sterk kvinne. Krysser fingre og folder hender for at hun blir helt frisk igjen. Bra hun har så god støtte fra deg. For det andre; det med at det kan være litt genetisk betinget er jo alltid litt skummelt. Men du vil gjerne være mer på vakt for forandringer, og om det værste skulle skje og du ble rammet, så er sjansen stor for at det blir oppdaget mye tidligere enn på mange andre. For tredje; Unnskyld, men for en *******(fyll inn selv) av en mann. Kan ikke være lett når han er faren din, men høres ut som om dere alle tre har det bedre uten.
Lykke til både med svangerskapet og til moren din [:)].

føler m deg..vet hvordan du har d for tiden..moren min har hatt d samme 3 ganger(brystkreft) så jeg vet hvordan d føles..hu også måtte fjerne ene, men heldigvis så var ikke faren min sånn som din..Hu snakka om at hu ville ha silikon inn bare for hans skyld men d nektet han på..når hu har vært syk å måtte fjerne så sku hu være sånn..som han sa til hu da at d fikk være hennes skjønnhets feil..jeg også var som deg at jeg var veldig åpen om alt d som skjedde å d angrer jeg ikke på..broren min derimot stengte seg inne og grein etter hver gang han snakka m hu..han var heller sånn til kameratene sine at han drakk bort alt i stede for å få d ut..d endte jo i slåssing å fyllekjøring noen ganger..jeg har i følge en spesialist på radiumshospitalet 90% sjanse for å få d samme i m at hu var den første i sin slekt som hadde denne typen eller kreft generelt..skulle få tett oppfølging fra jeg var 20, men d har jeg ikke fått, men jeg er veldig obs på hva jeg kjenner da jeg er i dusjen å er d noe jeg misstenker så kontakter jeg legen min..jeg tenker ikke på at jeg kan få d for da kan man jo bli gal og hvis d er sånn at jeg skal få d så får jeg d..ingenting jeg rår over..mora mi er akkurat nå frisk å ser lyst på livet igjen..så henriette:gi ALDRI opp å se fremover å lev i nuet..ikke tenk på alt som kan skje for d gjør alt bare verre.. ble vist langt dette her..oooppss..pytt pytt

Jeg sender deg en stor klem jeg Henriette!!!
Jeg mistet selv pappan min i fjor sommer pga kreft..så om du trenger noen å snakke med eller lurer på noe så ikke vær redd for å spør[:)]

Kreft  er jo den verste sykdommen ern kan oppleve. Den er så lunefull. Håper virkelig mamman din blir frisk Henriette. Sender deg mange trøsteklemmer. Så håper jeg hun får mange år sammen med sitt kommende barnebarn.

huff huff.. det var ikke noe særlig..[:(]
vet du ikke kjenner meg men viss det er noe kan du bare spørre, mistet min mamma og beste venn selv til det der.. klem

Fikk plutselig veldig mye og si etter å ha lest din historie... Men alt er allerede kommentert så bra, at jeg bare vil signere det som er blitt sagt her inne, og avslutte med en stoooor klem 

Åh Henriette.. Huff, dette var en trist og sterk historie.
Håper virkelig at det går bra med mammaen din, at det ikke er spredning.
Jeg vet ikke hva annet jeg skal si..
Jeg vil bare si at dere er heldige som har hverandre og som har et så godt forhold. Det er virkelig gull verdt!
Stå på..

Klem

Back
Topp