Henriette Steenstrup

Piper Chapman

Gift med forumet
Hva synes du om henne ? 
Jeg må si jeg digger henneHun gjør så mye som er på kanten men det gjør at jeg liker henne enda mer!! 

Hun er veldig flink til veldig mye, men jeg synes det er unødvendig og dra ting så langt som det hun gjør noen ganger. Det virker bare utrolig desperat. 

Labambie skrev:
Hun er veldig flink til veldig mye, men jeg synes det er unødvendig og dra ting så langt som det hun gjør noen ganger. Det virker bare utrolig desperat. 

Er ikke det litt av humorkonseptet hennes da? Å dra ting så langt dom overhode mulig, og være litt mann? Mye av det hun leverer er typisk sånn bi godtar som gøy fra en mann, men ikke fra en dame.

må si jeg digger henne. Hun har baller!

Jeg synes ikke hun drar ting for langt i det hele tatt, jeg.

Jeg synes hun er morsom, kul og tøff. Og så har hun et fascinerende utseende. Hun kan kle seg og sminke seg til å være både utrolig stygg og utrolig pen.

Må innrømme at jeg av og til ser på serier eller programmer bare fordi hun er med.

(...og så har hun en veldig kjekk mann også.)

Labambie skrev:

Hvorfor desperat??
Digger henne :-))

Kan le av henne. Noe er morsomt, mens annet blir for teit.
 Fascinerende hvor utrolig usexy hun klarer å gjøre seg da

Muskatt skrev:

Labambie skrev:

Er ikke det litt av humorkonseptet hennes da? Å dra ting så langt dom overhode mulig, og være litt mann? Mye av det hun leverer er typisk sånn bi godtar som gøy fra en mann, men ikke fra en dame.

må si jeg digger henne. Hun har baller!

Var ikke i nærheten av å dra på smilebåndet av det der, ikke fordi jeg syns det var drøyt eller noe sånn, fant det bare ikke morsomt. Dama har jeg heller aldri likt.

Liker henne;) Men synes ikke hun er sååå morsom i Torsdagskveld i Nydalen.. men har sette andre ting av henne;)

Hun hadde bladt annet et eget program her for noen år siden.. da lo jeg godt;)

Hun er helt fantastisk!! Hever seg over alle sneversynte og jantelovtilhengende nordmenn!!

Hun er ikke billedskjønnet, men har en utstråling og sjarm som gjør henne til et flottog utrolig vakkert forbilde for ungdom! Tar seg selv lite høytidlig og står for den hun er. Finnes ikke bedre enn det!!

Heia heia!!!

Trone skrev:
Er ikke mye av det jeg har sett som jeg har ledd av...

Samme her.

å, Jeg DIGGER den dama!!! :) 

Back
Topp