Henger opp nyvasket tøy, plutselig kommer blod i trusa..

Koagel er som regel bare blod som har levret før det kommer ut. Jeg håper for deg ❤️
Om du har mulighet, og er veldig bekymra ville jeg bestilt en ultralyd. Eller du kan be legen henvise deg til en gynekolog med avtale, men da kan det ta en stund før du faktisk får timen.
Jeg skal undersøke litt til uka.. For å få bestilt ultralyd
 
Ja stoppet helt opp. Var bare så vidt jeg ymset noe brunt på papir etter dobesøk. Men kan det ha vært en abort? Det var ikke nok blod til å dekke ett bind engang.. Nei ikke bestilt ultralyd enda

synes ikke det høres ut som en abort altså, men jeg vet jo ikke. Husker bare når jeg mistet så var det MYE liksom. En kraftig mens.. og smerter.

så jeg krysser fingrene for deg og hadde nok bestilt meg en tul for å være sikker :)
 
har ikke noen svar eller råd å komme med men tenker på deg! Er spent på å høre hvordan det går :Heartred Tror nokk det skal en del mer blod for at det skal være en SA. Jeg hadde SA forrige ivf forsøk men dog i uke 5 og jeg blødde MASSE! hadde også helt psyko smerter.
 
har ikke noen svar eller råd å komme med men tenker på deg! Er spent på å høre hvordan det går :Heartred Tror nokk det skal en del mer blod for at det skal være en SA. Jeg hadde SA forrige ivf forsøk men dog i uke 5 og jeg blødde MASSE! hadde også helt psyko smerter.
Ok jeg har ingen smerter.. Ikke kommet noe mer blod så satser på det går bra. Men har ingen symptomer da. Ikke ømme pupper engang
 
Symptomer kan jo komme å gå litt, regner med du hadde hatt smerter og kraftigere blødning ved en SA! Men ville bestilt en TUL om det kan få vekk litt bekymringer :happy:
 
1 uke siden den lille blødningen. Og idag kom det farget utflod igjen i trusa. Men det er minimalt. Ingenting når jeg gikk på do. Jeg har mye på jobb for tiden og disse private ultralyd folka stenger jo før jeg er ferdig så rekker ikke det. Ringte lokale sykehuset hvor jeg tok utredning, de hadde ikke kapasitet til å ta meg inn i 10 min. Så ikke mye får gjort da. Men håper virkelig det er helt ufarlig. Men jeg er bare så skeptisk på om det kan komme av at jeg sluttet på progesteron
 
Back
Topp