Hengepupper!

~IsaDora~

Andre møte med forumet
Hvor mange har egentlig dette, er det vanlig?! Jeg er i midten av 20-årene, har naturlig store bryst og har ammet to barn, men trodde likevel ikke det var mulig å få masse heng på puppene i så ung alder... [:(] Er det bare meg eller?! [8|]

ORIGINAL: ungemor

de fleste med barn har vel det.. har to veninner som også fikk helt panikk etter det 1 barnet og rett inn med silikon.. det blir for dumt synes jeg. får push-up bh[:D][:D]

Nei, blir ikke silikon med det første her nei... Men mulig brystløft om jeg bestemmer meg 100 % for at jeg ikke skal ha flere barn!

Ja du er nok ikke den eneste [&o].. alle aldre... *fres*

Begynte faktisk å få det før eg fekk barn eg.... [:'(] Alt for store..... Men heldigvis har dei ikkje blitt såååå mykje verre etter 2 unger. Om det ikkje kommer fleire små, blir det reduksjon og løft her i gården.

ej e berre 21 å hengepuppa[&o][:'(][&:][:@][:(]så etter ej he fått dei barna ej ønska mej blir d løft på mej[:D](sambo skal spandere nye puppa på mej,han he begynt å spart)

Man kan faktisk få dekt brysløft om man har "så og så" lange pupper! [;)] Jeg tror nok jeg kommer inn under den kategorien, så noe positivt er det! (at jeg får dekt det)... 

æ va bære 19 da æ fikk min første.. hengepuppan kom.. men d va pga melkespreng å stort vekttap[8|]

har også fått skikkelig hengepupper og det er ikke særlig gøy nei. er bare 25år[&o]
alle som ikke hat noe særlig pupper klager for di vil ha store men jeg må jo si at det er ikke særlig gøy med store pupper heller når di bare henger og slenger[:'(]

Ikke helt hengepupper enda, men ikke like faste som før.

Jupp jupp...har de jeg og

Har ikke hengepupper ennå iallefall,har silikon fra før[:)]

HENGEPUPPER??? Mer som vrengte bukselommer

Skal syte til legen min når jeg er ferdig med baby produksjonen, forhåpentligvis så får jeg dekket et lite "løft"...  [:D][;)]

Back
Topp