Hengepupper...

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Er det flere som har skikkelig hengepupper? Brukte str B i BH før graviditeten, og så BOM! Opp til D innen uke 20. Hadde også mye melk da jeg fullammet. Nå er det bare nattamming og koseamming, hun er 10 mnd. Puppene er fulle av strekkmerker og er blitt lange, flate og slappe. Ikke særlig sexy. Kommer dette til å bli bra av seg selv, eller er det noe jeg kan gjøre? Hvordan var/ er puppene deres i forhold til amming osv?

Og et bonusspørsmål: Hvor lenge kan en baby bite på puppen før man blør? Hun biter hardt hvis hun er uinteressert nok i puppen, og det har hun gjort nå i flere uker. Huden har holdt seg så langt, jeg har ikke blødd. Håper jeg slipper!

Takk for svar <3

Vet ikke om jeg har SKIKKELIG hengepupper, men de er ikke der de var! :p Hørt at man må vente noen måneder (6?) før puppene kommer seg litt igjen etter amming, men det har gått 6 måneder siden ammeslutt her, og ser ikke ut som at de bare skal løfte seg og bli fastere av seg selv :p Nå er jeg gravid igjen, og vurderer å ta silikon når jeg er ferdig og amme nestemann.. Ikke for at jeg vil ha gedigene pupper som skriker "silikon", men for at jeg vil ha formen tilbake.

Vet ikke om jeg har SKIKKELIG hengepupper, men de er ikke der de var! :p Hørt at man må vente noen måneder (6?) før puppene kommer seg litt igjen etter amming, men det har gått 6 måneder siden ammeslutt her, og ser ikke ut som at de bare skal løfte seg og bli fastere av seg selv :p Nå er jeg gravid igjen, og vurderer å ta silikon når jeg er ferdig og amme nestemann.. Ikke for at jeg vil ha gedigene pupper som skriker "silikon", men for at jeg vil ha formen tilbake.
Ja jeg ser den. Puppene mine er kjempestore, men helt flate. Har nok noen svangerskap foran meg, men vil definitivt ikke gå med sånne pupper for mannen min.. Jeg er bare 21!!! Blir nok opperasjonsbord på meg også, hvis ikke naturen gjør jobben sin. :P Gratulerer med svangerskap igjen.

Jeg har hatt store pupper siden de begynte å poppe frem :-P Men de er hengepupper nå! Bruker vanligvis G-H cup. Jeg er nå gravid igjen, men etter alt av amming er over så vil jeg ha reduksjon og løft! Ikke sexy å rulle puppene inn i bhen :-P

Sent from my SM-G920F using BV Forum mobile app

Ja jeg ser den. Puppene mine er kjempestore, men helt flate. Har nok noen svangerskap foran meg, men vil definitivt ikke gå med sånne pupper for mannen min.. Jeg er bare 21!!! Blir nok opperasjonsbord på meg også, hvis ikke naturen gjør jobben sin. :P Gratulerer med svangerskap igjen.

Tusen takk! :) Jeg hadde DD før, har vel forsåvidt sånn ca det samme nå, men de er jo ekle å kjenne på, og ta på føler jeg, helt dvaske. Haha :p Er selv 24, og det går mye utover selvtilliten..

Bruker C-cup og må lene meg fremover for å få puppene sikkelig opp i skåla. Brukte C-cup før graviditeten, men da var de så faste og fine at jeg gikk mest uten bh. Jeg ammet aldri og mistet melka bare noen uker etter fødselen, men hadde masse melk fra rett etter fødselen og frem til den forsvant over natten. Hater de slappe ballongene og hadde tatt silikon hvis jeg hadde penger til det. Vesla er 2 år.

Lite optimistisk svar å få herfra. Brukte også B/C til vanlig, og var oppe i dobbel D i svangerskapet. Fikk helt latterlige store pupper. Har ammet to barn, og gått ned en del i vekt. Er full i skrukker og strekkmerker. Brystet er jo på en måte like stort, men jeg har null fyll.

Mulig det blir å ta løft eller fyll med årene. Blir dessverre ikke bedre :p

Kjente mine pupper ble mer slapp. Og det verste var at jeg såvidt ammet da jeg ikke fikk til. Nå skal jeg prøve å fullamme andre mann. Lurer på hvordan det går. Syns alle som vil burde få silikon gratis etter amming :p

Jeg hadde bare A cup og er nede i a cup igjen. De som sier de med små pupper ikke får slappe pupper lyver :P de henger mer enn de gjorde før. Men gi det et år. Det stabiliserer seg veldig etter ammingen altså :-)

Jeg hadde bare A cup og er nede i a cup igjen. De som sier de med små pupper ikke får slappe pupper lyver :P de henger mer enn de gjorde før. Men gi det et år. Det stabiliserer seg veldig etter ammingen altså :-)
Samme som meg. De ble jo aldri helt de samme da, og var liksom mye flatere enn før! Men lurt å ikke få panikk, og gi det litt tid :)

Kjente mine pupper ble mer slapp. Og det verste var at jeg såvidt ammet da jeg ikke fikk til. Nå skal jeg prøve å fullamme andre mann. Lurer på hvordan det går. Syns alle som vil burde få silikon gratis etter amming :p
Det er ikke ammingen som gjør det, det er svangerskapet og hormonene, sier de som kan slikt, så det har ikke noe å si om du såvidt ammet eller fullammer neste

Eg har fullamma 2 barn i ca 10-11 mnd hver. Fikk store finne pupper. Fra ca B til DD. Men puppene blei liten C/B etter amming. Og heilt flate og hengepupper. Eg synst det var heilt grusomt. Løsningen for meg blei silikon. Og det er eg kjempe fornøyd med:) (trodde eg var ferdig med barn når eg tok den avgjørelsen. Men er nå gravid i gjen.) spent på resultatet etter og amme Nr 3. Men for meg gjekk det veldig bra med operasjonen. Resultatet blei bra, ser naturlig ut. Og var verdt pengene. Og 2-3 dager med smerter :) tar lett ein operasjon til vis eg må ordne dei etter amming.

Vet du, til å være naturlig F-cup, synes jeg faktisk de er ganske faste..
Altså, ikke struttende og oppløftet; men jaggu kunne det vært verre!

Hender jeg ser på dem i blant og surmuler, men.. det er ikke egentlig såå ille!

Det er ikke ammingen som gjør det, det er svangerskapet og hormonene, sier de som kan slikt, så det har ikke noe å si om du såvidt ammet eller fullammer neste
Å? Har ikke lest om det. Bare tenkte det var logisk at det hadde hvertfall mye med amming å gjøre. For når det er melk inni der så er det jo noe inni der, og når man er ferdig med amming så blir jo det tomt inni og derfor henger det mer eller blir slapp

Men grunnlaget for at det blir plass til melk, det legges i svangerskapet.

Også er det nok litt individuelle forskjeller og flaks. Jeg har fullammet to barn og er nå gravid med det tredje. De har blitt større, og slappere som følge av barna ja, men selv om de henger litt, så er det fyll i dem fortsatt, i alle fall før den tredje. Vi får se når jeg er ferdig, men jeg forventer ikke å ha sprettpupper som en 19-åring lenger uansett da

Back
Topp