Hengemage = valker = ??

EdonaBigMama

Forumet er livet
ok, jeg har sliti med hengemage en god stund før jeg ble gravid. jeg kunne liksom holde inn litt når jeg sto, men så fort jeg satte meg ned, var løpet kjørt. satt ofte med pute foran magen eller sønnen min på fanget hvis jeg var på besøk [8|]

vurderer å kjøpe meg sånn hold in undertøy etter fødselen, en som går rett under puppene og ned til lårene. men hvis jeg setter meg da, blir det ikke en stor valk istedenfor 2-3 valker? husker jeg fikk det når jeg brukte hold in strømpebukse, så ikke særlig pent ut..

noen som har/hadde samme problem? [8|]

Eneste jeg har erfaring med er sånne holdins,og de lager det hele om til en stor valk..
Så ....liksom ikke vits..heh..

kill me now [>:]

Syns de pantyene fra lindex var supre like etter fødselen.Følte meg VEL rett og slett[:)] Jeg er slank med hadde mye mage etter minsten.Godt å få pakke den i pantyen.Syns magen så mye bedre ut og det føltes godt å ha på.

HVA HET DE???
Hadde du hengemage? Ble den magisk borte da du tok den på? Du følte ikke at innvollene ble presset inn i ryggraden da du satt deg?

ORIGINAL: EdonaLarsen

HVA HET DE???
Hadde du hengemage? Ble den magisk borte da du tok den på? Du følte ikke at innvollene ble presset inn i ryggraden da du satt deg?

Står ikke annet enn lindex på men de er ikke bein på.Godt ringa ut i lårkanten så jeg fikk ikke skille mot låret.Går til over midjen.Kostet 198 kr.
ja min mage ble flat og ikke ubehagelig i det hele tatt. Tok på dagen etter fødsel.kjøpte to størrelser. en størrelse opp  som jeg hadde første tiden så ny str vanlig før gravid som jeg brukte til 2-3 mndr etter fødselen

så lenge det er under puppene og ned til lårene, så er jeg fornøyd! takk for at du svarte på denne tråden, det blir tur til lindex imorra!!!

Lykke til[:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Eneste jeg har erfaring med er sånne holdins,og de lager det hele om til en stor valk..
Så ....liksom ikke vits..heh..

Back
Topp