Henge pupper uten bh?

Proserpine

Andre møte med forumet
Gikk veldig skjelden med bh i fjor. Kan virke som om de har begynt å forandre fasong og henge litt mer. Er ofte litt øm i selve bryst muskelaturen, kan det tenkes at jeg burde trene litt styrke?  Har hørt at om man ikke bruker bh så kan brystene bli slappere på sikt.  Men ikke bare i løpet av et år så lenge man ikke ammer?

Å joda, ett år uten bh kan gjøre katastrofale ting med brystene. Samme med å ikke bruke sports-bh under trening. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Å joda, ett år uten bh kan gjøre katastrofale ting med brystene. Samme med å ikke bruke sports-bh under trening. [;)]

Har nok prestert å gjøre det siste også, men bare lett jogging.

Tenkte å ta en tur i en butikk som har bra utvalg (bruker DD eller større). Men kanskje ikke så mye vits, nå som de er i ferd med å henge. Har prøvd et par sports-bh, men synes de var ubehagelig fikk liksom ikke puste. Jogger man veldig lett så går det greit med vanlig eller uten. 

Så en dokumentar en gang, og der sa en professor at pushup BH'er skapte hengepupper mye mer enn å gå uten faktisk!
Men det kommer sikkert litt an på størrelse osv også....

ORIGINAL: Proserpine

Tenkte å ta en tur i en butikk som har bra utvalg (bruker DD eller større). Men kanskje ikke så mye vits, nå som de er i ferd med å henge. Har prøvd et par sports-bh, men synes de var ubehagelig fikk liksom ikke puste. Jogger man veldig lett så går det greit med vanlig eller uten. 

Forstår ikke kordan du klarer å gå uten bh med str dd. Har selv store pupper til vanlig (c-d) og nå når jeg er gravid har de vokst til det enorme (ingen overdrivelse) og har sykt vondt i ryggen etter det. Gjør vondt når keg må i dusjen uten bh (kanskje jeg skulle ha begynt å dusje med bikini [:D]).

Bruker du det ikke for du ikke liker det? Tror nok at dersom jeg ikke hadde brukt bh hadde de sett ut som gamle, tomme, vrengte tobakkspunger [:D][:D][8D]

ORIGINAL: Proserpine

Gikk veldig skjelden med bh i fjor. Kan virke som om de har begynt å forandre fasong og henge litt mer. Er ofte litt øm i selve bryst muskelaturen, kan det tenkes at jeg burde trene litt styrke?  Har hørt at om man ikke bruker bh så kan brystene bli slappere på sikt.  Men ikke bare i løpet av et år så lenge man ikke ammer?

Styrketrening hjelper ikke for å få puppene hengt opp igjen. Det er melkekjertlene som henger i muskelaturen (?) så om du trener musklene vil ikke det virke inn på kjertlene altså. (så det på TV sjø, mye bedre forklart der, med tegning og greier, men logisk :))

ORIGINAL: BlodigVampyrRæke

eldig du er da, skulle jeg jogga uten bh hadde de klaska meg i trynet[8D]

Ja, og jeg kunne SETT at de var blitt lengre etter bare en joggetur[;)]

ORIGINAL: Nullenusken

Så en dokumentar en gang, og der sa en professor at pushup BH'er skapte hengepupper mye mer enn å gå uten faktisk!
Men det kommer sikkert litt an på størrelse osv også....

Ja, har lest det samme flere steder. At det er litt omstridt, selv om jeg nå er usikker på om det er riktig.

Har snakket med en bekjent som er fysioterapaut. Hun mener at det er lite trolig at forandringene skyldes mangel på bruk av bh. At de har forandret seg litt og peker nå litt mer ut til sidene, samt strekkmerker er nok heller tegn på at jeg nærmer meg 30. Kipt, men sant. [:@]

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: BlodigVampyrRæke

eldig du er da, skulle jeg jogga uten bh hadde de klaska meg i trynet[8D]

Ja, og jeg kunne SETT at de var blitt lengre etter bare en joggetur[;)]

mine hadde blitt lengre bare jeg hadde tenkt på en joggetur[;)]

Back
Topp