Henge med dere?

Blir veldig spennende å se hvor mange desemberbabyer som kommer i januar og motsatt. Må jo innrømme at det hadde vært veldig praktisk med litt overtid så babyen kommer i januar:p

Jeg tenker at ni dager før termin er optimalt her, så kommer babyen i november [emoji85][emoji85]

Blir veldig spennende å se hvor mange desemberbabyer som kommer i januar og motsatt. Må jo innrømme at det hadde vært veldig praktisk med litt overtid så babyen kommer i januar:p

Veldig enig! Har også termin 27.12. Storebror ble satt i gang 12 dager på overtid, så det kan være en liten mulighet for at frøkna vil bli værende noen ekstra dager [emoji39]

Helt enig!! Vi har termin 29, kunne vært greit å gå noen dager over;) selv om det aller viktigste er at lille er frisk og rask når hun kommer til:Heartpink

Kjempeglad for jente, mtp at de er mer modne enn gutter født sent på året (skolestart). Og det er i grunn helt greit om hun vil ut i desember, men jeg griner ikke om jeg går til januar! ... det er vel svært få gravide ut over de som føder sent i desember som håper på litt overtid:laughing002

Kjempeglad for jente, mtp at de er mer modne enn gutter født sent på året (skolestart). Og det er i grunn helt greit om hun vil ut i desember, men jeg griner ikke om jeg går til januar! ... det er vel svært få gravide ut over de som føder sent i desember som håper på litt overtid:laughing002
Helt enig! Håper også på overtid. Spesielt siden vi venter gutt. Jeg skal unngå alle kjerringråd som kan få igang fødsel:-)

Back
Topp