Hender som sovner

Bkno7564282

Andre møte med forumet
Hei:)
Andre som sliter med at hendene sovner? Jeg er veldig plaget med dette om nettene, våkner av at di er helt numne! Veldig irriterende:/

Ja skjønner ikke helt hvorfor begynte nu som jeg ble gravid skjer ikke hver natt men av og til. :/

Høres litt karpal tunnel syndrom-aktig ut :) Kan komme av hevelse/vann som trykker på nervene :)

Dette er desverre ganske vanlig under graviditeten :-( Jeg fikk dette selv, og mistet gripeevnen mot slutten. Det gikk over etter vannet forsvant :-) Stort sett så gjør det alltid det, men det er ubehagelig når det står på. Vil anbefale dere som sliter mye med det å bruke skinner fra apoteket når dere sover, det hjelper mye fordi håndleddet holdes rett. Hilsen sniker fra februar 2016 :-)

Dette er desverre ganske vanlig under graviditeten :-( Jeg fikk dette selv, og mistet gripeevnen mot slutten. Det gikk over etter vannet forsvant :-) Stort sett så gjør det alltid det, men det er ubehagelig når det står på. Vil anbefale dere som sliter mye med det å bruke skinner fra apoteket når dere sover, det hjelper mye fordi håndleddet holdes rett. Hilsen sniker fra februar 2016 :-)
Åh! Lurt! Takk for svar:)

Back
Topp