Hendene i munnen...

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er det noen av deres små som spiser på hånda? Her vil mini verken ha tutt, flaske eller noe som helst annet sutte/bitering-aktige greier...eneste som gjelder er pupp og sin egen hånd :p
Av og til får han fingrene inni sånn at han brekker seg, synes det er litt skummelt :o
Prøver å gi tutt hver dag for å "øve", men har ikke funka til nå..

Er det noen av deres små som spiser på hånda? Her vil mini verken ha tutt, flaske eller noe som helst annet sutte/bitering-aktige greier...eneste som gjelder er pupp og sin egen hånd :p
Av og til får han fingrene inni sånn at han brekker seg, synes det er litt skummelt :o
Prøver å gi tutt hver dag for å "øve", men har ikke funka til nå..

Her spises og gneges det på hendene hele tiden. Så fort smokke detter ut, går henda inn. Dog noe nylig dette har begynt å skje :p bitering nekter hu og ta, så må bare dytte inn tutta når hendene går febrilsk. Skjer i søvne og.
Her er det muligens tenner på vei, da det ser ut som det klør ekstremt i gommene :p sett hvit prikk i underkjeven og :p

Vår tar smokk og elsker den, men så fort den ikke er i nærheten eller har falt ut så elsker han å sutte på hele knyttneven :P

Syns det er gøy at de har oppdaget hendene sine :)
Her går hånda og smokken inn i munnen om hverandre ;)

Akkurat det samme hos meg. Nekter alt annet. Hun er ekstrem på hånda når hun er sulten, men koser gjerne litt ellers også. Til og med samtidig som puppen:o prøver ihvertfall:p

Her spises og gneges det på hendene hele tiden. Så fort smokke detter ut, går henda inn. Dog noe nylig dette har begynt å skje :p bitering nekter hu og ta, så må bare dytte inn tutta når hendene går febrilsk. Skjer i søvne og.
Her er det muligens tenner på vei, da det ser ut som det klør ekstremt i gommene :p sett hvit prikk i underkjeven og :p

Tenner allerede? :o

Tenner allerede? :o

Donno, kiropraktoren som plutselig bare spurte, for han så noe hvitt nede i gommene :p kan godt være:p fikk selv min første tann når jeg var 3mnd:p hun er jo det straks :p men kan godt og være bare en enorm interesse for å putte nevene så langt inn hun klarer :p får vel bare vente å se om den hvite "dutten" i gommen blir til en tann snart :p

Donno, kiropraktoren som plutselig bare spurte, for han så noe hvitt nede i gommene :p kan godt være:p fikk selv min første tann når jeg var 3mnd:p hun er jo det straks :p men kan godt og være bare en enorm interesse for å putte nevene så langt inn hun klarer :p får vel bare vente å se om den hvite "dutten" i gommen blir til en tann snart :p

Hehe, var tidlig det :)
Men, ja kan jo hende det er det da..

Hehe, var tidlig det :)
Men, ja kan jo hende det er det da..

Vi får se :p tror egentlig det mest er oppdagelse av hendene, eller at det begynner å klø nå for tenner som kommer om en stund :p

Her har mi mini gnaget på hendene sine en god stund :) sikler som bare det :p han prøver å få fingrene inn i munnen også,men gir opp etter hvert og gnager der han får tak :p blåse bobler med spytt er også en gøy aktivitet her.. Da får han siklet enda litt til :p

Han har hatt fingre i munnen siden han ble født omtrent, men når det gikk over til å gnage på de er jeg ikke helt sikker. Han gnager på gulpekluter, leker, sutt, flaske og hendene :P
Han er og blitt ennå mer ivrig på sutten enn han var Hehe

Vi får se :p tror egentlig det mest er oppdagelse av hendene, eller at det begynner å klø nå for tenner som kommer om en stund :p

Er nok det... Har ikke sett noe hvitt i munnen her enda ihvertfall.. Så her er det enten suttebehov eller oppdagelsen av hendene :)

Min elsker også å suge på hendene og fingrene:) hun tar smokken, men hvis den faller ut så er det hendene som gjelder :-p hehe

Har du prøvd ulike smokketyper?:)

Min elsker også å suge på hendene og fingrene:) hun tar smokken, men hvis den faller ut så er det hendene som gjelder :-p hehe

Har du prøvd ulike smokketyper?:)

Hehe, ja har prøvd 5-6 ulike typer smokk her...ingen som funker :p
Han bare brekker seg :o

Hendene er plutselig kjekkere enn smokken ja :) Ser/kjenner ikke noen tenner på vei, selv om han sikler mye.

Her suttes det flittig på hender og fingre ja! Hun tar smokk, men jammen er det godt med hender også gitt :)

Jenta mi sutter også mye på hendene sine! Nekter å ta smokken, selv om jeg har prøvd ørten forskjellige...

Hendene er i munnen hele tiden smokk vil han ikke ha.

Back
Topp