hendelse i bgh....

OdaM skrev:
Hva er egentlig bgh?..;)

Forkortelse for barnehage

<3lykkeligmamma><3> skrev:

OdaM skrev:
Hva er egentlig bgh?..;)

Forkortelse for barnehage

Hun mente sikkert å skrive "bhg", men fort gjort med slike tastefeil. Bhg er en ofte brukt forkortelse for "barnehage".

Måten hvordan denne ansatte taklet situasjonen er på en måte ok for hun gikk til barnet som kastet adrian ned sikkert fordi at du var der, men at hun bare brydde seg om dette barnet og ikke din sønn og hvordan det gikk, syns jeg er respektløst. Jeg jobber selv i bhg og jeg selv ville først sagt til gutten som gjorde dette (ser på det som veldig alvorlig jeg altså) at dette gjør man ikke for da faller de og det er ikke lov å skubbe/dytte. Ser at sønnen din er født i 2010 så han er jo ikke mer enn 2 år og noen mnd.

Jeg hadde gått først til sønnen din om du ikke hadde vært der.. Og fått noen andre bort til det andre barnet. Men det er så utrolig viktig å ha øyne overalt når man jobber i bhg. Jeg selv jobber i bhg hvor det er 310 barn selvfølgelig fordelt på forskjellige steder men på den avdelingen hvor vi er så er det da våres avdeling (24 barn) + da 3- 4 avdelinger til og alle passer på alle. Syns at dette lekeområde hvor denne hendelsen skjedde burde vært mer overvåket av de voksne, nettopp for å unngå at det skjer igjen.Har opplevd at det er ansatte som er mer opptatt av å skravle enn å passe på men nå vet jeg ikke hvordan det er på deres bhg da. Du skriver at han sluttet og pustet når han falt og ble skikkelig redd etterpå så da er det jo veldig viktig at de neste dag følger ekstra godt med så det ikke skjer igjen. For det skjer men bør jo ikke skje, er jo derfor at man passer på ungene og de voksne vet nok hvordan dette barnet er. Jeg ville absolutt sagt i fra til de voksne på avdelingen hvor din sønn går at de må bli flinkere å passe på overalt og ikke bare noen steder og du skal ikke tenke på at du er gravid for bekymret hadde du blitt uansett. Håper det går bra med han

Jeg ville gitt beskjed til avdelingsleder eller styrer jeg. Sagt at det må aldri aldri gjenta seg! Hverken med ditt barn eller andre barn!

Back
Topp